ויראלי

אחרי פרידה של שנה: רביד פלוטניק ומאי גריאני שוב יחד

רביד פלוטניק חזר לאקסית, השחקנית מאי גריאני. השניים, שנפרדו לפני שנה, נצפו אמש כשהם מבלים במסעדה בירושלים. בשנה האחרונה נקשר שמו של פלוטניק לדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", דיאן שוורץ
רוני שיינר | 
רביד פלוטניק ומאי גריאני (צילום אינסטגרם)
הראפר רביד פלוטניק (נצ'י נצ' לשעבר) והשחקנית מאי גריאני החליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות, זאת לאחר שנפרדו זה מזו לפני שנה. 
הזוגיות בין השניים, שנחשפה ביוני 2022, שמה קץ לתקופת רווקות ארוכה של פלוטניק. הראפר חשף אותה באופן רשמי במהלך הופעה בהיכל מנורה ביד אליהו, לקול מחיאות הכפיים של הקהל הנרגש.

רביד פלוטניק ומאי גריאני 
פלוטניק ראה את גריאני בסדרת הטלוויזיה "מנגן ושר" והביע עניין בפני בר צברי, השחקן הראשי וחבר טוב שלו, לגבי זהותה. היא הסכימה להיפגש, ומאוחר יותר שיתפה בראיון: "הכרתי שירים שלו, ברור, אבל לא לעומקו של עניין". גריאני המשיכה וסיפרה: "היה חיבור מהרגע הראשון, כן, אבל שנינו היינו מאוד זהירים וחשדניסטים, כי אני לא בת 25, אני צריכה להבין מי עומד מולי. אבל מהר מאוד הבנתי מי הוא והוקסמתי".
בשנה האחרונה, בזמן שהיו פרודים, שמו של פלוטניק נקשר בדוגמנית דיאן שוורץ, עימה יצא כחודש. 
 
בחודש שעבר, שמו עלה לכותרות בהקשר של טיזר לשיר חדש של הזמרת נרקיס: רבים חשדו מבין הרמזים כי היא מדברת על פלוטניק והסיקו כי השניים ניהלו מערכת יחסים. שבוע אחרי, התארחה הזמרת בגלגלצ, שם אישרה את השמועות וחשפה מה בדיוק קרה ביניהם לפני אי אלו שנים. "זה נגמר לפני שהתחיל" שיתפה נרקיס. "היה פה עניין, עם מי שדיברו עליו. היה איזה משהו, זה לא יכל לקרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה