השוק

הראל ויזל מנחית מותג בישראל, רמי לוי ברכישת ענק וסלקום נמכרת

הראל ויזל ייפתח סניף ראשון של רשת המזון המהיר והקפה פרט א מנג'ר בתל אביב, רמי לוי מתקרב לרכישת דואר ישראל, סלקום נמכרת לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר, אתר האופנה שוז אונליין פושט רגל, ספאר עוברת טלטלה ויוצאת בגל פיטורים, האינפלציה בישראל זינקה והמכס לרכישת מוצרים מטורקיה עלה ל-100%. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  4
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, Magma Images, פלאש 90)
הראל ויזל ממשיך להנחית מותגים בישראל: רשת הענק תפתח בקרוב: הראל ויזל ייפתח בסוף השנה סניף ראשון של רשת המזון המהיר והקפה פרט א מנג'ר, זאת על אף המחאות בבריטניה והאיומים בחרם מצד גורמים פרו פלסטיניים. הסניף הראשון ייפתח בנמל ת"א, במקום סניף קסטרו שנסגר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אתר האופנה הגדול בישראל פושט רגל: בחובות של כ-10 מיליון שקל: האתר למכירת נעליים שוז אונליין (ShoesOnline), הגדול ביותר בישראל בתחומו, נקלע לחובות של מיליוני שקלים, והגיש בקשה לבית המשפט בדרישה למתן צו לפתיחת הליכים  וצו להקפאת הליכים אישי נגד מנכ"ל האתר, דקל סטולרו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
סלקום נרכשת לפי שווי של 2.6 מיליארד שקל: עסקת הענק הושלמה: עסקת מכירת סלקום לפורטיסימו הושלמה: דסק"ש הודיעה לבורסה כי מכרה את מניות השליטה בסלקום (35.57%) תמורת 936 מיליון שקל, עסקה המשקפת שווי שוק של 2.6 מיליארד שקל. לדליעה המלאה לחצו כאן.
ספאר עוברת טלטלה: גל פיטורים רגע אחרי הכניסה לישראל: עמית זאב, הזכיין המקומי, פיטר כשליש מכוח האדם במטה החברה, שני סמנכ"לים ושלושה עובדים נוספים סיימו את דרכם. זוהי התפתחות מפתיעה, שכן בעת הפתיחה החגיגית של החנות הענקית בת 2,500 מ"ר, זאב הצהיר בגאווה על תוכניותיו הגרנדיוזיות להקים 35 סניפים בפריסה ארצית בתוך חמש שנים בלבד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה כלכלית: האינפלציה זינקה ב-0.8%, הורדת הריבית מתרחקת: מדד המחירים לצרכן עלה בחודש אפריל בשיעור חד ומפתיע של 0.8% כשהתחזיות השמרניות ביותר היו למדד של 0.6%; הורדת ריבית כמובן שמתרחקת והאינפלציה השנתית עלתה ב-2.8%. לידיעה המלאה לחצו כאן.

רמי לוי מתקרב לרכישת דואר ישראל: מי עומדת בדרך שלו? רק איש העסקים רמי לוי יחד עם דלק ישראל יתמודד מול מילגם בקרב ראש בראש על רכישת דואר ישראל, לאחר לפידות קפיטל ויעקב אנגל החליטו לוותר. מילגם מגיעה למכרז לאחר רכישת הענק של גט טקסי. מי שמחזיק ב-25% בדלק ישראל הינו יצחק תשובה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מכה לטורקיה: המכס יזנק ל-100%, זו ההחלטה של סמוטריץ': בעקבות החרם המסחרי שהכריזה טורקיה על ישראל בדרישה להפסקת אש, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מטיל סנקציה משמעותית ראשונה על טורקיה ומעלה את שיעור המכס ל-100%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פעם ירקן תמיד ירקן
    שאולי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי תמיד דוחף את עצמו לכל עסקה גדולה, כאילו הוא מעוניין לקנות.. לא הייתי קונה מהירקן הזה שק תפוחי אדמה. אבל את התרנגול שיש לו ולטענתו הוא מטיל ביצים, הייתי קונה ממנו.
    סגור
  • 3.
    שובע
    יגאלאשדוד 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוב כסף האיש עדיין לא נחנק,אוהב כסף לא ישבע כסף ,בקיצור בכיין
    סגור
  • 2.
    יופי
    ארי 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנקים והמוסדיים ילוו את הכסף.
    סגור
  • 1.
    יוקר המחיה = הראל וויזל (ל"ת)
    הרצל 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור