בארץ

מרצ תקום לתחייה? זו ההחלטה שהתקבלה בוועידת המפלגה

המזכ"ל תומר רזניק נבחר ברוב גדול לכהונה נוספת. רזניק הוא האיש שהוביל את המו"מ הקואליציוני לכניסתה של המפלגה לממשלת בנט-לפיד, וקידם הסדר חוב שמאפשר את התמודדותה של המפלגה בבחירות הבאות לכנסת. בתגובה לתוצאות מסר: "הקו אותו אני מוביל קורא ליצירת חיבור בין כוחות במחנה לכדי מפלגת שמאל מאוחדת"
מערכת ice | 
מרצ (צילום בן קלמר פלאש 90)
ועידת מרצ בחרה במזכ"ל המפלגה תומר רזניק לכהונה נוספת. רזניק, המשמש סגן יו"ר ההסתדרות במקביל לתפקידו במפלגה, נבחר בתום הצבעה אינטרנטית שנמשכה 24 שעות בקרב חברי ועידת המפלגה. על פי התוצאות שפורסמו הבוקר (שישי) השתתפו 470 חברים שהם 94% מבעלי זכות הבחירה.  
רזניק זכה ב-69% מקולות הבוחרים, מול דימה שפירא שזכה ב-24% מהקולות. הוא מכהן כמזכ"ל מרצ מאז מאי 2018, והוביל את המו"מ הקואליציוני מטעם מרצ בהקמת ממשלת השינוי. לאחר שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, ניהל את הדיונים עם הכנסת להסדרת חובות המפלגה, ולחתימת הסדר חוב שמאפשר את המשך התמודדותה של המפלגה בבחירות לכנסת.
 
מתומר רזניק נמסר בעקבות זכייתו בכהונה נוספת: "אני מודה לוועידת המפלגה על הבעת האמון בי. אני רואה בתוצאה לא רק הבעת אמון אישית אלא גם הבעת אמון בקו אותו אני מביל הקורא ליצירת חיבור בין מרצ, העבודה וכוחות נוספים במחנה הדמוקרטי לכדי מפלגת שמאל מאוחדת". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה