השוק

מכה לשופרסל: היו"ר החדש נאלץ לפרוש אחרי חודש

המינוי של שפירא לתפקיד יו"ר שופרסל, נחשף לפני כחודש. על פי ההסכמות, הוא אמור היה לכהן כיו"ר במשך שעה שבועית בלבד. בית החולים איכילוב טען שהמינוי אושר, אך הודה שפרטי ההסדר הוצגו באיחור לדירקטוריון וכעת הוא נאלץ לעזוב
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
בקונפליקט סוער בין איכילוב לשר הבריאות, פרופ' יצחק שפירא הכריז על פרישתו מתפקיד יו"ר דירקטוריון שופרסל. המחלוקת התלקחה כשבועיים לאחר שמשרד הבריאות קבע כי תפקידו הבכיר בבית החולים אינו מתיישב עם ריבוי התפקידים בשופרסל ועל כן הוא נאלץ לוותר על תפקידו. כעת, האחים אמיר יתורו אחרי יו"ר חדש
המינוי של שפירא, הקשור לבעלי השליטה האחים אמיר, נחשף לפני כחודש. על פי ההסכמות, הוא אמור היה לכהן כיו"ר במשך שעה שבועית בלבד. בית החולים איכילוב טען שהמינוי אושר, אך הודה שפרטי ההסדר הוצגו באיחור לדירקטוריון. 
 
משרד הבריאות נחשף למינוי רק לאחר שTheMarker פנה לקבלת תגובה, זמן קצר לפני האישור. המשרד דרש מאיכילוב לדון מחדש במינוי בכפוף לחוות דעת משפטית, בהצביעו על "חשש לטעם לפגם".
המנכ"ל בר סימן טוב הדגיש כי "הציפייה הציבורית היא שמנהל בכיר יקדיש את עתותיו לבית החולים, וימנע עיסוקים שיוצרים קונפליקט אינטרסים". זו הפעם השנייה שיו"ר שופרסל מתחלף בחודשיים האחרונים תחת משטר האחים אמיר. לבסוף, שפירא הודיע לאיכילוב כי "משיקולים אישיים" הוא מוותר על התפקיד בשופרסל. המקרה חושף את האתגרים בניהול קונפליקטי אינטרסים במגזר הציבורי והפרטי.
מבית החולים איכילוב נמסר: "פרופ' שפירא הודיע לנו, כי לאחר ששקל את הנושא פעם נוספת ומשיקולים אישיים, הוא הודיע לחברת שופרסל כי החליט לוותר על תפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה