תיירות

דרמה באל על: הטייס הטריד מינית דיילת - ולא יפוטר

טייס של חברת אל על הטריד מינית במהלך טיסה מבנגקוק לישראל דיילת, הושעה מתפקידו אך לא יפוטר. מחברת התעופה נמסר: "מגלים אפס סובלנות ומתייחסים במלוא החומרה"
מערכת ice |  4
מטוס אל על (צילום פלאש 90/ משה שי)
דרמה התרחשה לאחרונה בטיסה של חברת התעופה אל על מבנגקוק שבתאילנד לנתב"ג שבישראל, זאת לאחר שטייס הטריד מינית דיילת, ומאוחר יותר אף הודה במעשים שלו.
למרות זאת, על פי הדיווח של חדשות 13, אותו טייס אמנם הושעה מפעילות, אך לא יפוטר מעבודתו. עוד נחשף כי האירוע החריג התרחש לפני מספר חודשים, ואנשים שנכחו בטיסה סיפרו כי הדיילת הייתה נסערת ו"עם דמעות".
 
באל על לא סיפרו לכמה זמן הושעה אותו טייס, אך טענו כי מדובר בזמן ממושך. הדיילת חזרה לעבוד בצורה רגילה והגישה תלונה נגד אותו טייס מדרגת קצין ראשון, שכאמור הושעה מפעילות אך לא יפוטר מעבודתו.
מחברת התעופה אל על נמסר בתגובה לפרסום של חדשות 13 כי "החברה מגלה אפס סובלנות כלפי אירועים של הטרדה מינית ומתייחסת אליהם במלוא החומרה. מבלי להתייחס לגוף הדברים, המקרה נבחן על-ידי החברה בשיתוף גורמים חיצוניים, וטופל בנחישות בהתאם להוראות הדין. נמשיך לפעול בעזרת כל הכלים העומדים לרשותנו, על מנת להבטיח לכלל עובדינו סביבת עבודה בטוחה ומוגנת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ה
    אלוף 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטיס הוא שמולני נגד הרפורמה ‏להם מותר הכל צריך לזרוק אותו לכל הרוחות ‏חברת פח אשפה
    סגור
  • 3.
    איזו הודעת שום דבר מעורפלת. כנראה הדיילת הוזהרה
    איחס יחצנים 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו בערפל הכי גדול יש יותר מידע מאשר בהודעת החברה. רק בדמיון, כן ? הדיילת הוזהרה שבפעם הבאה שלא תסכים היא עפה מהעבודה, הטייס נשלח לקורס קידום ונופש ביעד נחמד עד הרחבת ההשכלה, ע"ח אלעל. אנשי הצוות האחרים שלא ראו ולא שמעו קבלו ציוד מיוחד ושל אטמי אוזניים וכיסוי עיניים. העיקר שתהיה סביבצ עבודה בטוחה ומוגנת. השאלה למי?
    סגור
  • 2.
    כנראה זה קורה לאחרונה בכל הטיסות מבנקוק
    יוסי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואים את הדיילות מתחילת הטיסה כנראה מתחבאות מהטייס ולנו אין שרות
    סגור
  • 1.
    טייסים מתנגדי הרפורמה מהצד ... (ל"ת)
    גיא קולק 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור