TOP 5

220 מיליון אלבומים: זה הראפר עם המכירות הגבוהות בהיסטוריה

הראפרים שמכרו הכי הרבה אלבומים בהיסטוריה: דרייק במקום השני עם 170 מיליון מכירות, קניה ווסט שלישי עם 140 מיליון מכירות. מי הראפר שעקף את שניהם ומכר 220 מיליון אלבומים?
מערכת ice | 
אמינם (צילום יוטיוב/ SkyrockFM)
בעולם המוזיקה, אחד ההישגים היותר נחשבים של אמן הוא כמה אלבומים הוא מכר, כמה פעמים האלבומים שלו נרכשו. כמובן שהיום, מכירות האלבומים פוחתות עם השנים עקב שירותי הסטרימינג. אבל בכל זאת, אנשים ברחבי העולם עדיין קונים אלבומים ובעולם הראפ, זהו הישג נחשב ביותר. אז מי הם חמשת הראפרים שמכרו הכי הרבה בהיסטוריה?
 
5. ליל וויין - 120 מיליון מכירות. הראפר מהמשפיעים בהיסטוריה, ידוע במשחקי המילים החדים ופאנצ'ים חריפים. האלבום המוצלח ביותר שלו הוא ה"Carter III", לצד דיסקוגרפיה עשירה ומגוונת במיוחד הכוללת גם מספר רב של מיקסטייפים.
4. ג'יי זי - 140 מיליון מכירות. נחשב בעיני רבים לראפר הטוב בהיסטוריה וזה מתבטא גם בתחום המכירות, עם אלבומים מצליחים כמו Reasonable Doubt שמכר עשרות מיליונים ו- "The Blueprint" המוצלח.
3. קניה ווסט - 160 מיליון מכירות. הראפר השנוי במחלוקת - עד שזה מגיע למוזיקה ולהצלחה במוזיקה, שם יש קונצנזוס שקניה ווסט הוא אחד מגדולי המוזיאקים והראפרים בכל הזמנים עם קלאסיקות על זמניות ומכירות בכמויות היסטריות שממשיכות להאיץ עד היום.
2. דרייק - 170 מיליון מכירות. אולי האמן המוצלח בעולם ב-15 שנה האחרונות, עם המון פרוייקטים מוצלחים, כמו Take Care, Views, Scorpion שמכרו מיליונים על גבי מיליונים בשנים האחרונות.
1. אמינם - 220 מיליון מכירות. הראפר ששינה את המשחק, גם הוא נחשב בעיני רבים לטוב בהיסטוריה, עם הצלחה שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש כבר מסוף שנות ה-90, אמינם פשוט מסרב להפסיק להצליח, יש כאלה שיחלקו על האיכות של חלק מהפרוייקטים החדשים, אך עם ההצלחה לא ניתן להתווכח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה