TOP 5

דירוג נטפליקס ישראל: צפו בסרטים המובילים של השבוע

נטפליקס ממשיכה לרתק את הקהל הישראלי עם מבחר הסרטים המגוון שלה, החל מקרבות על המולדת ועד להרפתקאות משעשעות. הסרטים המובילים של השבוע בנטפליקס בישראל מבוססות על הפעלת סטרימינג וזמן צפייה כולל. אלו חמשת הסרטים האהובים על הישראלים
מערכת ice | 
הסרטים המובילות בנטפליקס (צילום נטפליקס)
על נטפליקס מחלוקות רבות, רק לאחרונה פורסם כי מסרבת לשדר את הסרט התיעודי על הטבח האכזרי במסיבת הנובה, בטענה כי הוא "פוליטי מדי", ועדיין צופים רבים מחזיקים בשירותי הסטרימינג שלה. כמו כן, גם קונספירציה הופצה לאחרונה על כך שפייסבוק מכרה את המידע שלנו לנטפליקס, אך נראה שלישראלים זה לא משנה כי בעוד נטפליקס מחליפה את הספרייה העצומה שלה באופן תדיר, לנו הכי חשוב לנו שיהיה במה לצפות.
 


הסרטים המובילים בנטפליקס ישראל שהם גם סרטי החובה של השבוע:


1. רבל מון - חלק שני: המצלקת
Rebel Moon - Part Two: The Scargiver

הסאגה הזו מחזיקה במקומה בשבוע השני ברציפות ועלתה ממקום רביעי לראשון, כשהמורדים מתכוננים לקרב מונומנטלי נגד הכוחות האכזריים של עולם האם שלהם. קשרים נבחנים, גיבורים קמים ואגדות נרקמות. הסרט הוא מחזה ויזואלי, עשיר בגבורה ובסיפור אגדי.

2. תחושת בטן: המדע הסודי של האכילה
Hack Your Health: The Secrets of Your Gut

חדש בטבלה השבועית, סרט תיעודי מאיר עיניים המעמיק במערכת העיכול, בוחן את התפקיד המכריע לבריאות המעיים באיכות החיים הכללית שלנו. הוא מציע שילוב של תובנות מדעיות ועצות מעשיות.
3. וודי הנקר במחנה קיץ
Woody Woodpecker Goes to Camp

גם בשבוע השני שלה, הרפתקה מונפשת זו עוקבת אחר וודי נקר כשהוא מוצא את עצמו גורש מהיער ונקלע למחנה שהוא מאמין שיכול להיות ביתו החדש, רק כדי להתמודד עם צרות חדשות כאשר המחנה מאוים בסגירה. נראה כי סרטי הילדים של פסח השפיעו על הדירוג, סרט משפחה מרגש על התחלות חדשות והתמודדות מול אתגרי החיים.

4.סוניק: הסרט 2
Sonic the Hedgehog 2

שבוע נוסף ברשימה, בסרט זה סוניק חובר עם חברו החדש טיילס כדי לסכל נבלים שמחפשים אבן חן עוצמתית. יחד הם מתמודדים מול ד"ר רובוטניק נאקלס האכידנה. זוהי הרפתקה בקצב מהיר ומרגש לכל הגילאים. לא פלא שנשארה ברשימה הלא חופשת הפסח עוד התקיימה בתחילת שבוע זה.
5. העיר האבודה
The Lost City

חוזר לשבוע השני שלו ברציפות, הסרט משלב רומנטיקה והרפתקאות כשמחברת רומנים רומנטיים נחטפת בידי מיליארדר שמחפש אוצר אבוד, ומוצאת את עצמה בהרפתקה בג'ונגל יחד עם הדוגמן שמופיע על הכריכות של ספריה.
ההרכב של השבוע בנטפליקס מציע הצצה משכנעת לטעמם המגוונים של הצופים הישראלים, עם סרטים שנעים מדרמות ועד סרטי ילדים. כל סרט מספק דרך ייחודית לברוח לעולמות שונים, תנוחו הערב ותבחרו סרט אחד לצלול איתו אל הלילה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה