TOP 5

לברון רק במקום השני: מי השחקן שמוכר הכי הרבה חולצות ב-NBA?

רשימת גופיות הכדורסל המכרות ביותר השנה נחשפה באתר הרשמי של ה-NBA, תופתעו לגלות שלברון ג'יימס נמצא רק במקום השני, כאשר סטף קרי עוקף אותו. מי שאר הכוכבים הנמצאים ברשימה?
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום ויקיפדיה-Erik Drost)
מאז ומתמיד, אוהדי הספורט אוהבים לקנות חולצות וגופיות של השחקנים האהובים עליהם, ובשנים האחרונות זה נהיה מן טרנד להסתובב עם חולצה של שחקנים מסויימים. כמובן שכשזה מגיע לכדורסל, הגופיות של ה-NBA הן הנחשקות ביותר. אבל מי הוא השחקן שמכר הכי הרבה חולצות העונה עד כה?
 
5. יאניס אנטטקומפו: הכוכב היווני שזכה פעמיים ברצף בתואר ה-MVP של הליגה ב-2019 וב-2020, נמצא במקום החמישי עם גופייתו בגווני הירוק במספר 34 כששם משפחתו הארוך ממלא כמעט את כל גב החולצה.
4. ויקטור וומבניאמה: הכוכב החדש הצרפתי, שנבחר השנה ראשון בדראפט על ידי סן אנטוניו "ספרס". הקבוצה החתימה אותו על חוזה רוקי לארבע שנים על סך 55.2 מיליון דולר, הסכום הגדול ביותר האפשרי לחוזה רוקי.
3. ג'ייסון טייטום: מעבר להיותו שחקן ברמה הכי גבוהה, הגופיה של טייטום נחשקת גם בגלל הספרה של גבו, 0. עונת 2022/2023 הייתה עונת שיא בקריירה של טייטום, הוא השיג שיאי קריירה בממוצע נקודות (30.1), ריבאונדים (8.8) ובאסיסטים (4.6). הוא נבחר ל-‏MVP של משחק האולסטאר.
2. לברון ג'יימס: נחשב בעיני רבים לטוב בהיסטוריית המשחק, כך שאין ספק שחולצתו בלייקרס נמכרת בכמויות גבוהות. לכוכב 4 זכיות באליפות ה-NBA‏, 4 זכיות ב-MVP של סדרת הגמר‏, 4 זכיות ב-MVP של העונה הסדירה 
1. סטף קרי: הכוכב הבלתי מעורער של גולדן סטייס "וואריורס", נחשב בעיני רבים לאחד מהטובים אי פעם ולקולע שלשות הטוב בהיסטוריה. לקרי 4 זכיות באליפות ה-NBA ,MVP של סדרת הגמר ב-NBA  MVP של משחק האולסטאר, פעמיים MVP של העונה הסדירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה