שיווק ופרסום

אל על הכריעה: אלו משרדי הפרסום שעלו לגמר במכרז המיליונים

אחד התקציבים הנחשקים בתעשייה מגיע לישורת האחרונה. ארבע קבוצות לקחו חלק בהצעות במכרז על הקמפיין הענק של אל על המוערך ב-20 מיליון דולר: מקאן, אדלר, פובליסיס וגיתם - ואלו המשרדים שעלו לשלב השני | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
אל-על (צילום פלאש 90, shutterstock)
באל על יצאו לפני כמה חודשים במכרז לתקציב הפרסום - אחד התקציבים הנחשקים בתעשייה. חברת התעופה פנתה לארבע קבוצות הפרסום הגדולות בישראל בתחום הדיגיטל להגשת הצעה לתקציב הפרסום - כאשר משרד הפרסום הנוכחי: מקאן, גם בפנים כמובן.
כזכור, באל על היו אמורים לצאת לתיחור לפני כמה שנים, אך גם תקופת הקורונה הובילה לדחיית המכרז כמו גם כניסתו בפועל של סמנכ"ל השיווק נדב חנין לתפקיד. ארבע קבוצות לקחו חלק בהצעות במכרז על הקמפיין הענק של אל על שמוערך בכ-20 מיליון דולר בעיקר בעולמות הפרפורמנס כמו גוגל פייסבוק וכדומה ועוד כמה מיליונים בודדים בשאר המדיה (טלוויזיה ועיתונות). מטבע הדברים לתקציב כזה, בחרו באל על את המובילים בתחום הדיגיטל שיוכלו לתת מענה לענקית התעופה ולכן הוגשה הצעה למקאן הנוכחיים, אדלר (עם גו), פובליסיס (באומן וגליקמן) וגיתם.
 
תהליך הבחירה מורכב משני שלבים: בשלב הראשון המשרדים הגישו כבר בסוף מרץ את המצגות לשלב הראשון, ולאחר כשבועיים הגיעו למשרדים להציג פרונטאלית את ההצעות למכרז. כמעט חודש לאחר מכן, ולאחר שיקולים רבים, עלו 2 משרדי פרסום מתוך הארבעה לגמר: מקאן הנוכחיים ואדלר, כאשר לפי גורמים בתעשייה באל על נוטים לכיוונם של אדלר, על אף התקופה המוצלחת עם מקאן והמיתוג מחדש והקמפיין האחרון שחרך את הרשת.
נזכיר שעל הפרק גם גזרת ראש מערך התקשורת הבא כבר בדרך להיסגר. כפי שחשפנו ב-ice, הנהלת אל על נערכה לשינויים עם עזיבתם של הדוברת עופרי אליהו וראש מערך תקשורת וקשרי ממשל שלומי עם שלום, ולאחר איחוד המשרות חיפשו את הדמות שתהיה אמונה על כלל המערך התקשורתי והדוברות בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה