TOP 5

משועממים בפסח? אלו הסרטים המובילים בנטפליקס השבוע

נטפליקס ממשיכה להיות אוצר עבור חובבי סרטים, ומציעה מגוון סרטים הנותנים מענה לכל טעם ורגש. המבחר השבוע של הסרטים המובילים בנטפליקס כולל גם סרטי ילדים שנכנסו לתמונה בעקבות חופשת הפסח. אלו הם 5 הסרטים שהכי אהבתם השבוע
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום vecteezy)
שאלה שתמיד עולה היא נטפליקס או דינסני+, שאלה שגם חזרה על עצמה לאחר שנטפליקס סגרה את האפשרות לשיתוף סיסמא בין מכשירים שונים. כאשר אנו בוחנים את הבחירות המובילות של השבוע, כל סרט הוערך באופן ביקורתי על סמך הפופולריות שלו וזמן הצפייה בו של תושבי ישראל, ניתן לראות כי חופשת הפסח השפיעה על הדירוג והכניסה סרט ילדים לחמישייה המובילה. 
 
1. קירות דקים -
בשבוע השני שלו ברשימה ברציפות וטיפסה ממקום 4 למקום ראשון. הקומדיה הרומנטית המקסימה הזו חוקרת את מערכת היחסים המקרית בין פסנתרנית בתחילת דרכה לבין שכנה הממציא ששונא רעשים, בדירות המופרדות על ידי קיר דק מנייר. זה שילוב מענג של הומור ואהבה.
2. העיר האבודה -
הופעת הבכורה ברשימת הסרטים המובילים, סרט עמוס הרפתקאות זה עוקב אחר כותבת רומנטיקה בבריחה בג'ונגל לאחר שנחטפה על ידי צייד אוצרות מיליארדר. זו נסיעה מרגשת והומוריסטית עם מגע של רומנטיקה.
3. סוניק - הסרט 2
גם הוא חדש השבוע, בסרט זה סוניק חובר עם חברו החדש טיילס כדי לסכל נבלים שמחפשים אזמרגד עוצמתי. זוהי הרפתקה בקצב מהיר ומרגש לכל הגילאים. לא פלא שנכנסה עכשיו לרשימה הלא חופשת הפסח בעיצומה והילדים חוגגים מול המסך.
4. רבל מון - חלק שני: המצלקת
בשבוע הראשון שלו ברשימה, אופרת החלל האפית הזו ממשיכה את סאגת המורדים הנלחמים במשטר עריץ. הסרט הוא מחזה ויזואלי, עשיר בגבורה ובסיפור אגדי.
5. מה עשתה ג'ניפר
הדרמה המרתקת הזו חוזרת לשבוע שני ברציפות ברשימה, אך ירדה ממקום שני לחמישי בדירוג. מתמקדת בתיק הפלילי המורכב והמסקרן של ג'ניפר פן לאחר שיחת 911 המזעזעת שלה. הוא מציע צלילה עמוקה לנושאים של הונאה ודינמיקה משפחתית.
סיכום
 

סרטי נטפליקס השבוע מציע מגוון עשיר של סרטים שבטוח מרתקים ומשעשעים. מהגחמני והרומנטי ועד האפי וההרפתקני, סרטים אלה נבחרו על ידיכם בזכות זמן צפיה בכותרים הללו לאורך השבוע שחלף. זה הזמן להנות באמת מחופשת הפסח, מנוחה וסרט טוב שנותנים לנו את התחושה האמיתי של חופשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שווה את המחיר
    נטפליקס 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנים אני עם נטפליקס יש לי מלא מה לראות אף פעם לא אתנתקת תמיד מצאתי דברים לראות בה נטפליקס גם היוטיוב יש מלא מה לצפות לא חסר תוכן וחוץ מיזה אני מחובר ל VPN יש לי טובי טיוי ופלקס יש לי ארבה מה לראות תוכן מי צריך דיסני פלוס ההודי זה אכול לילדים אכי טוב זה נטפליקס יוטיוב פריום יש מלא מה לצפות מאוד מירוצה נטפליקס מחכה לה hbo max שה יגיע לארץ ה hbo max יש דברים טובים לצפות בנטפליקס גם הסדרות יותר אל רמה וגם שה יצא ה hbo max יהיה מחבר עשיר בה תוכן יהיה פה תחרות להוט הו יס יהיה פה ארבה מבחר בישראל בה קרוב ה hbo max יגיע לישראל בה קרוב מאוד
    סגור