עסקי ספורט

כמה עלה המעבר של מכבי תל-אביב לסרביה? המספרים נחשפים

בעקבות המצב הביטחוני נדדה קבוצת הכדורסל לאירופה. בין ההוצאות: טיסות, דירות וכמובן אבטחה. למרות תג המחיר - המשחקים נערכו ללא קהל. האם הצהובים צפויים לחזור לארץ בשנה הבאה? 
מערכת ice | 
משחקי מכבי תל אביב בכדורסל
בעקבות המצב הביטחוני נאלצו קבוצות רבות לקיים את משחקיהן ה"ביתיים" בחו"ל. מכבי תל-אביב, יחד עם קבוצות רבות אחרות, בחרה לנדוד לסרביה. כעת, נחשפת העלות של המעבר הכולל את עלויות הטיסה, הלינה ועוד. 
על פי הדיווח בישראל היום, שילמה הקבוצה לא פחות מ-5.5 מיליון שקלים. ההוצאה צפויה לשוב על עצמה גם בשנה הבאה, כאשר העתיד הביטחוני של מדינת ישראל עדיין מוטל בספק. גורמים בענף התעופה סיפרו לישראל היום כי עלות הטיסות המוערכות עבור 25 השחקנים ואנשי צוות ל-19 המשחקים בסרביה מוערכת בכ-1.6 מיליון שקל. עלויות הלינה, בדירות ששכרה הקבוצה בעיר לשלושה חודשים, עלו, על פי הדיווחים, 1.8 מיליון שקלים. 
 
הקבוצה הפכה את אולם פיוניר למגרש הביתי שלה. עלויות המעבר לאולם החדש כללו תשלום לצוותים שעובדים עבור הקבוצה, ספקים, פרסום, לוחות לראיונות, אבטחה ועוד. האבטחה הוכיחה את עצמה כנושא מאתגר, כאשר חברת האבטחה והמשטרה הודיעו כי כניסת קהל ישראלי היא מסוכנת מידי. לכן, שיחקה הקבוצה ללא קהל, עד המשחק האחרון בה הותרה כניסה של 1,000 אוהדים. 
כעת, גורמים מקווים כי בעונה הבאה תוכל לחזור הקבוצה לישראל, ואף לארח קבוצות בין-לאומיות. אך ייתכן והמצב הביטחוני בישראל ימשיך לא לאפשר זאת. במצב הזה, תאלץ הקבוצה להשאר באירופה ותמשיך לשאת בהוצאות הגבוהות עבור לינה וטיסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה