ויראלי

מדונה עושה היסטוריה: הופיעה אמש מול 1.6 מיליון איש

מדונה חתמה אמש את סיבוב ההופעות שלה בהופעה חינמית בריו דה ז'ניירו מול 1.6 מיליון איש, ורשמה הישג היסטורי עם ההופעה הגדולה ביותר בכל הזמנים. בין הישראלים שפרגנו: אקי אבני, שכתב: "רק את"

רוני שיינר |  1
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
מדונה חתמה אמש (שבת) את סיבוב ההופעות שלה בהופעה חינמית בחוף הים בריו דה ז'ניירו שבברזיל מול 1.6 מיליון איש, ועשתה היסטוריה עם ההופעה הגדולה ביותר בכל הזמנים. הופעה זאת הייתה הופעתה האחרונה של מדונה בסיבוב ההופעות אליו יצאה באוקטובר שעבר.
 
מדונה מופיעה ועושה היסטוריה (אינסטגרם)
לאורך יותר משעתיים ביצעה מדונה רבים מלהיטיה, בהם Like a Virgin ,Hung Up ו-Like a Prayer. "הנה אנחנו במקום הכי יפה בעולם, עם האוקיינוס, ההרים, ישו", אמרה מדונה לקהל הרב שמילא את החוף. "המקום הזה הוא קסם".
 
לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, מעריצים רבים הגיעו לחוף ימים רבים לפני המופע, על מנת לתפוס מקום טוב וקרוב לבמה. אלה שיכלו להרשות לעצמם, אף עגנו בסירות פרטיות ליד החוף. מעל ל-3,000 שוטרים נפרסו באזור ההופעה, ובשל הטמפרטורות הגבוהות, הרשויות חילקו מי שתייה בחינם.
 
הופעה מתחת למלון (אינסטגרם)
גיא עוזרי, מנהלה של מדונה, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "נעשתה הלילה הסטוריה. ההופעה הכי גדולה אי פעם לאמן יחיד". בין המגיבים הרבים לפוסט היה השחקן אקי אבני, שכתב: "רק את", באנגלית ומורן אטיאס ששלחה לבבות אדומים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלגול נשמות!!!!
    אנצי! 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שבגלגול הקודם הייתי גבר-מדונה!!!!
    סגור