בעולם

מדונה מתרסקת: צפו בתקרית המביכה של הזמרת

מלכת הפופ מדונה הופיעה מול אלפי אנשים בסיאטל בסוף השבוע האחרון. בזמן ההופעה, הכוכבת נפלה מהכיסא ולאחר שקמה במבוכה, מהבהלה אמרה: "שיט, אני לא יודעת את המילים" 

מערכת ice | 
מדונה (צילום אינסטגרם/ מדונה)
לאחר מספר חודשים בהם מדונה דחתה את סיבוב ההופעות העולמי שלה בעקבות אישפוזה בבית חולים בגלל "זיהום חיידקי חמור", כוכבת הפופ הבלתי מעורערת בת ה-65 יצאה לסיבוב הופעות עולמי שיצא לדרך בלונדון באוקטובר האחרון. 
בימים אלו, ממשיכה הזמרת את סיבוב ההופעות שלה וממלא אולמות בבוושינגטון, בוסטון, טורונטו, דטרויט, מונטריאול, ניו יורק, סקרמנטו, סן פרנסיסקו, דאלאס, יוסטון, אטלנטה, טמפה ומיאמי ועוד. 
 
בסוף השבוע האחרון הופיעה הזמרת בסיאטל. לקראת סוף ההופעה, אחת הרקדנית מעדה על הבמה, מה שגרם למדונה ליפול אחריה  לאחור ולהתגלגל מהכסא על הרצפה.  מדונה, שהייתה משועשעת אך מובכת מהתקרית, הרימה את עצמה עם עזרה מרקדנית אחרת. 
לאחר מכן, שניסתה להמשיך את ההופעה כאילו לא קרה כלום, היא אמרה: "שיט, אני לא יודעת את המילים". בתחילת ההופעה התייחסה מדונה למצב בישראל ובעזה: "הרבה דברים ממש מטורפים קורים בעולם, כל כך כואב לראות אותם. כולנו סובלים מצפייה במה שקורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את הלב שלי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, זקנים סובלים. כל זה מרסק את הלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה