ויראלי

מייקל לואיס חוזר לרגע בו כמעט נהרג: "קיבלתי את חיי במתנה" | צפו

מייקס לואיס חזר לרגע בו נפצע קשה וכמעט איבד את חייו: "אזהרת טריגר של דם, מוטיבציה וטירוף לחזור לחיים". צפו בתיעוד המטלטל
מערכת ice | 
מייקל לואיס (צילום אינסטגרם @michaelaewis)
מייקס לואיס, השחקן והדוגמן האהוב, ראה את המוות מול העיניים והצליח לגרום לפניקה גדולה בקרב משפחתו וחבריו כאשר הובהל לבית חולים מקומי באיי סיישל, שם ערך צילומים ונפצע בעקבות תאונה. הוא עבר מאז תהליך שיקום ארוך וכעת הוא מרגיש נוח לדבר על האירוע שכמעט הסתיים באסון כבד.
לואיס העלה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו חזר לרגעים הקשים שעברו עליו ולשנה וחודשיים האחרונים מאז עבר את התאונה הקשה. בסרטון שהעלה לואיס הוא צירף את כל הרגעים מאז שעבר את התאונה הקשה שעבר ועד היום.
 
בפוסט שהעלה כתב לואיס: "אזהרת טריגר של דם, מוטיבציה וטירוף לחזור לחיים. עברו שנה וחודשיים מאז התאונה שלי. ירדתי ל-75 קילו תוך שבוע וחצי. שנה וחודשיים מאז שקיבלתי את החיים שלי במתנה. שנה וחודשיים של ירידה במשקל ל-75 קילו. שנה וחודשיים של פיזיותרפיה וטיפולים. שנה וחודשיים שכללו פרידה מבת הזוג. שנה וחודשיים מאז שנכנסנו למלחמה".
לואיס המשיך: "שנה וחודשיים בה איבדתי חברים קרובים ובני משפחה. שנה וחודשיים של רכבת הרים רגשית פיזית ומנטלית. שנה וחודשיים שלא משנה מה קרה סביבי שמרתי על יציבות איזון וחוסן מנטלי. שנה וחודשיים שלא וויתרתי לעצמי למרות כל מה שקורה מסביב".
לואיס סיכם והתייחס למלחמת "חרבות ברזל" ול-133 החטופים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס: "שנה וחודשיים שבהם הדבר שאני הכי מייחל בו אחרי שקיבלתי את החיים שלי במתנה היא שנוכל יחד ליצור פה עתיד טוב יותר. שנה וחודשיים שבהם 208 יום הם לא איתנו. 208 יום שמזכירים לנו כמה עוד עבודה יש לנו לעשות יחד כמדינה כעם כאזרחים ובני אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה