ויראלי

דורין אטיאס תוקפת את נתניהו ומזהירה: "שמרו נפשותיכם"

דורין אטיאס במתקפה על ראש הממשלה, בעקבות בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת של השרה אורית סטרוק, שהביעה את התנגדותה לעסקת החטופים: "על כל הסטרוקים והסטרוקיות חתום נתניהו, הוא ורק הוא הורס לנו את החיים" 
רוני שיינר |  2
בנימין נתניהו, דורין אטיאס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אינסטגרם/ דורין אטיאס)
הבוקר (רביעי) על רקע ההמתנה הישראלית לתשובת חמאס, התראיינה השרה אורית סטרוק לתחנת גלי צה"ל ואמרה כי היא מתנגדת לעסקת החטופים העומדת על הפרק. "מאות אלפים יצאו להילחם וממשלה שזורקת הכול לפח בשביל להחזיר 22 או 33 חטופים- אין לה זכות קיום", אמרה השרה והוסיפה: "העסקה - איומה ונוראה".
דורין אטיאס הגיבה לדברים בחשבון האינסטגרם שלה: "על כל הסטרוקים והסטרוקיות חתום נתניהו. הוא ורק הוא הורס לנו את החיים וממלא אותם ברפש ורקבון שטני. שמרו נפשותיכם פן תתבלבלו. כי יש אמת אחת, השבת החטופים בכל מחיר", כתבה. 

הסטורי שפרסמה דורין אטיאס (אינסטגרם)
מוקדם יותר היום, הזמרת מאיה בוסקילה הגיבה גם היא לאמירה השנויה במחלוקת של השרה סטרוק: "'כל המקיים נפש אחת, כאילו קיים עולם מלא'. שמעת על המשפט הזה? ואת עוד דתיה". בוסקילה המשיכה וכתבה: אמירה שהיא פשוט בושה, אטימות מוחלטת... אבל זה לא מפתיע!". בוסקילה חתמה: "וואי היא מטריפה אותי". 
 
בעקבות הסערה והתגובות לדבריה, סטרוק פרסמה הבהרה בעמוד הפייסבוק שלה, בה כתבה: "די לסתימת פיות ולעיוותים של עמדת המתנגדים לעסקה. אפשר להסכים, אפשר שלא, אסור בשום פנים ואופן לעשות דה-לגיטימציה לדעה הזו, שרבים בעם שותפים לה". 
עוד כתבה: "מה שעורכי גל"צ עשו בהוצאה החלקית מאוד של הדברים והצגתם בצורה אטומה ומזלזלת- זו חרפה! אני דורשת מהם התנצלות ובעיקר דורשת מהם, ומשאר גופי התקשורת, לאפשר הבעה הגונה של כל הדעות בסוגיה המורכבת הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא חתום על כולם בלי יוצא מן הכלל (ל"ת)
    דן 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דורית מי? (ל"ת)
    נתניהו 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור