ויראלי

מאיה בוסקילה נגד אורית סטרוק: "אטימות מוחלטת"

הרשת סוערת בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת של השרה אורית סטרוק, שאמרה במהלך ראיון: "מאות אלפים יצאו להילחם וממשלה שזורקת הכול לפח בשביל להחזיר 22 או 33 חטופים - אין לה זכות קיום". מאיה בוסקילה תקפה: "אמירה שהיא פשוט בושה, אטימות מוחלטת"

רוני שיינר |  2
אורית סטרוק, מאיה בוסקילה

הבוקר, על רקע ההמתנה הישראלית לתשובת חמאס, התראיינה השרה אורית סטרוק לתוכנית בגלי צה"ל ואמרה כי היא מתנגדת לעסקת החטופים העומדת על הפרק. סטרוק אמרה: "מאות אלפים יצאו להילחם וממשלה שזורקת הכול לפח בשביל להחזיר 22 או 33 חטופים - אין לה זכות קיום". עוד הוסיפה השרה כי "העסקה - איומה ונוראה".

הזמרת מאיה בוסקילה הגיבה לאמרה השנויה במחלוקת בחשבון האינסטגרם שלה: "'כל המקיים נפש אחת, כאילו קיים עולם מלא'. שמעת על המשפט הזה? ואת עוד דתיה". בוסקילה המשיכה וכתבה: אמירה שהיא פשוט בושה, אטימות מוחלטת... אבל זה לא מפתיע!". בוסקילה חתמה: "וואי היא מטריפה אותי". 

הסטורי שפרסמה מאיה בוסקילה (אינסטגרם)
גם הדוגמנית שביט ויזל הגיבה לדבריה של השרה: "בוקר טוב לאורית סטרוק ולשאר האנשים שחושבים כמוה (שאני באמת מקווה שאין כאלה). בואי תכירי קצת את האנשים שנמצאים שם בסיוט המתמשך הזה שלא נגמר, אנשים שכל חטאם היה לקום בשבת בבוקר במיטה שלהם, אנשים כמוני כמוך". 

הסטורי שפרסמה שביט ויזל (אינסטגרם)
מוקדם יותר היום, פורסמו תגובות נוספות לדבריה של סטרוק. במטה משפחות החטופים הגיבו על דבריה של השרה: "מדינה שמנהיגיה שכחו את ערכיה דרכה ואת קדושת החיים שעליה נבנתה - אינה מדינה חפצת חיים. אנו דורשים מרה"מ והקבינט להוכיח במעשים ולא במילים - שכל החטופים, החיים והחללים, הם בראש סדר העדיפויות, ולהשיבם הביתה כבר בעסקה הנוכחית".
 


במפלגת יש עתיד מסרו: "לממשלה שאחראית על המחדל הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה, עם 1,300 הרוגים ו-133 ישראלים שעדיין מוחזקים בשבי במשמרת שלהם, אין זכות קיום. תתפטרו ולכו הביתה. ‏אתם בושה מדינה, לציונות ולדת".

גם השר חילי טרופר התייחס לדבריה של השרה: "אפשר לתמוך במתווה לשחרור החטופים ואפשר להתנגד לו, אבל הצו היהודי היסודי של 'כל המקיים נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא' אמור לחסוך מאיתנו אמירות אטומות וקהות לסבל הנורא של החטופים ומשפחותיהם כמו דבריה של השרה אורית סטרוק". הוא הוסיף: "דרכה של היהדות הרבה יותר אנושית ורגישה לחיי אדם, מאשר מי שלפעמים מבקשים לדבר בשמה".
בעקבות הסערה, אורית סטרוק פרסמה הבהרה בעמוד הפייסבוק שלה, בה כתבה: "די לסתימת פיות ולעיוותים של עמדת המתנגדים לעסקה. אפשר להסכים, אפשר שלא, אסור בשום פנים ואופן לעשות דה-לגיטימציה לדעה הזו, שרבים בעם שותפים לה". 
עוד כתבה: "מה שעורכי גל"צ עשו בהוצאה החלקית מאוד של הדברים והצגתם בצורה אטומה ומזלזלת- זו חרפה! אני דורשת מהם התנצלות ובעיקר דורשת מהם, ומשאר גופי התקשורת, לאפשר הבעה הגונה של כל הדעות בסוגיה המורכבת הזו".  

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אשפת אדם לסטרוק יש שמונה ילדים לוחמים. מה איתך? (ל"ת)
    ניר 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לכי תשרתי בצהל
    ניר 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד טיפשה שלא נלחמה ואין לה לוחם בצהל מי זאת הזמרת שרק מתחתנת
    סגור