מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: סטטיק צונח, מי הזמרת שעקפה אותו?

אגם בוחבוט עם שירה "אתה" זוכה במקום הראשון ועוקפת את הזמר האהוב. אייל גולן שומר על מקומו כאמן הישראלי המושמע ביותר, וכמובן שנציגת ישראל לאירוויזיון מככבת ברשימה. וגם: איזו להקה מיתולוגית עדיין אהובה על המאזינים?

מערכת ice | 
עדן גולן, אייל גולן (צילום pixabay, שי פרנקו, פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הזמר אייל גולן ניצב גם היום (ראשון) במקום הראשון בדירוג האמנים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל עם 642 השמעות לאורך השבוע. עומר אדם עוקף את שלמה ארצי ועולה למקום השני עם 502 השמעות. הוא משאיר את ארצי במקום השלישי עם 490 השמעות.  אריק איינשטיין שומר על המקום הרביעי עם 441 השמעות. את החמישייה נועלת שרית חדד עם 418 השמעות.
במקום הראשון בקטגוריית השירים הישראלים המושמעים ביותר השבוע ניצב השיר "אתה" של הזמרת אגם בוחבוט עם 122 השמעות.  סטטיק עם שירו "אמא" יורד למקום השני עם 119 השמעות. במקום השלישי אפשר למצוא את השיר שמייצג את ישראל באירוויזיון במאלמו השבוע, "הוריקן" של הזמרת עדן גולן עם 116 השמעות. שירה של נסרין "הכל לטובה" יורד למקום הרביעי עם 111 השמעות. את החמישייה חותמים כפיר צפריר ונטע ברזילי עם שירם "נתק אותי" שזכה ל-103 השמעות.
 
במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל ניתן למצוא גם השבוע את להקת "ביטלס" המיתולוגית עם 123 השמעות. להקת הרוק "קולדפליי" עוקפת השבוע את ביונסה ועולה למקום השני בדירוג עם 100 השמעות כאשר זו מתמקמת במקום השלישי עם 96 השמעות.  ה-DJ דייוויד גטה עולה למקום הרביעי עם 90 השמעות ואד שירן מצטרף לרשימה במקום החמישי עם 83 השמעות.


השיר "I Don’t Wanna Wait" של האמנים וואן ריפבליק ודייוויד גטה  מגיע השבוע למקום הראשון בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי עם 49 השמעות. השיר מדיח את שירה של ביונסה "Texas Hold'em" מהטופ וממקם אותו במקום השני עם 43 השמעות. השיר "We Can’t Be Friends" של אריאנה גרנדה קופץ למקום השלישי עם 29 השמעות ומדיח את שירו של בנסון בון "Beautiful Things" למקום הרביעי עם 28 השמעות. את החמישייה סוגר מצטרף חדש לרשימה, השיר "Lose Control" של הזמר טדי סווימס שהגיע ל-25 השמעות ברדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה