מינויים

יורם טיץ מונה ליועץ בכיר של ג'נרל אטלנטיק

קרן ההשקעות ג'נרל אטלנטיק ממשיכה להתרחב. יורם טיץ מונה ליועץ בכיר של הפירמה ויספק יעוץ וסיוע אסטרטגי להשקעות של החברה בישראל
מערכת ice | 
יורם טיץ (צילום פייסבוק)
קרן ההשקעות ג'נרל אטלנטיק הודיעה היום (שלישי) שהיא ממשיכה להתרחב בישראל וממנה את יורם טיץ כיועץ בכיר של הפירמה. במסגרת תפקידו, טיץ יספק ייעוץ וסיוע אסטרטגי להשקעות של ג'נרל אטלנטיק בישראל, יהיה זמין גם לחברות הפורטפוליו של הקרן, ויהווה איש קשר מרכזי לשיתופי פעולה ולשותפיה של הפירמה באזור.
טיץ יגיע לתפקידו אחרי מעל ל-15 שנה בהם כיהן כשותף מנהל ב- Ernst & Young. בנוסף, משמש כיועץ ומנטור כבר מעל שלושה עשורים ליזמים ישראלים ומנכ"לים כראש תחום ההיי-טק ב-EY ישראל מאז שנת 2000, ואף ייעץ באופן אישי למעל 3000 חברות ישראליות במהלך התקופה. טיץ גם שיחק תפקיד מרכזי בהפיכת EY ישראל לאחת מפירמות הייעוץ המובילה במדינה.
 
"ג'נרל אטלנטיק נרגשת לקבל את יורם כשחקן מפתח במשרד ההשקעות הצומח שלנו בישראל" בירך ביל פורד, יו"ר ומנכ"ל ג'נרל אטלנטיק. "התפקיד המרכזי שהיה ליורם באקו-סיסטם הטכנולוגי בישראל יהפוך אותו לנכס משמעותי עבור צוות ההשקעות הגלובלי שלנו, חברות הפורטפוליו וגם לשותפי ההון שלנו, בעיקר כשאנחנו ממשיכים להרחיב את הרשת של ג'נרל אטלנטיק בישראל".
טיץ הגיב על מינויו: "כבר תקופה ארוכה שאני עוקב ומתרשם מהפעילות של ג'נרל אטלנטיק, כפירמה המלווה יזמות גלובלית וככזו שנותנת רוח גבית לחברות ישראליות, המפתחות טכנולוגיה מהפכנית ונמצאות בשלבי צמיחה. אני שואף להמשיך ולהאיץ את מאמציה של ג'נרל אטלנטיק בישראל לתמוך בדור הבא של יזמים עם חזון, כאלה שרוצים לצמוח עם הפעילות שלהם החוצה לעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה