מינויים

משרד עורכי הדין הישראלי זכה בפרס היוקרתי: "אמון והערכה"

משרד עורכי הדין ליפא מאיר זכה בפרס משרד עורכי הדין הישראלי הטוב ביותר לשנת 2024, מטעם IFLR אירופה. זו הפעם הראשונה שהמשרד זוכה בפרס היוקרתי. ארגון IFLR  מדרג את החברות על פי מדד חדשנות וייצוג בינלאומי. "שמחים לקצור את פירות העבודה המאומצת שהשקיע המשרד בשנה האחרונה"
מערכת ice | 
עורך דין (צילום pixabay)
משרד עורכי הדין ליפא מאיר זכה בפרס משרד עורכי הדין הישראלי הטוב ביותר לשנת 2024, מטעם IFLR אירופה. זו הפעם הראשונה שהמשרד זוכה בפרס היוקרתי. אירוע קבלת הפרסים, ה- IFLR Europe Awards נערך בלונדון, אליו הגיעו נציגי המשרדים מרחבי היבשת. מטעם ליפא מאיר הגיע לקבל את הפרס עו"ד אלון פומרנץ, השותף המנהל וראש מחלקת הליטיגציה בפירמה.
ארגון IFLR  מדרג את החברות על פי מדד חדשנות וייצוג בינלאומי. הבחירה במשרד ליפא מאיר התבססה בין היתר על פעילות יוצאת דופן בייצוג בתיקים מורכבים וחדשניים, ומובילות המשרד בתחומים הפיננסיים, בפרט מיזוגים ורכישות, שוק ההון, אנרגיה ותשתיות, מימון פרויקטים וחדלות פירעון

"גאים ונרגשים". עורך דין אלון פומרנץ בעת קבלת הפרס (צילום: IFLR)
מטעם המשרד נמסר בתגובה לפרס: "אנו גאים ונרגשים לקבל את הפרס ושמחים לקצור את פירות העבודה המאומצת שהשקיע המשרד בשנה האחרונה. אנו מודים לצוות שלנו וללקוחותינו על האמון המקצועי המתמשך וההערכה המקצועית, ומקווים לשחזר את ההצלחה גם בשנה הבאה". 
 
ליפא מאיר ושות' הוא ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל, ומתמחה במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, בהם ליטיגציה, מיזוגים ורכישות, הייטק, נדל"ן, שוק ההון, חדלות פירעון, בנקאות, דיני עבודה, איכות סביבה, סייבר, ביטוח ועוד. IFLR הוא ארגון בינלאומי המסקר ומדרג תאגידים פיננסיים ומשרדי עורכי דין ברחבי העולם, בין היתר באמצעות דיווחי חדשות, ניתוחים, מאמרי דעה ועוד. משרד ליפא מאיר נבחר על ידי פאנל של שופטים מטעם ה-IFLR.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה