השוק

צחי חג'ג' מבטל את עסקת הענק: מי הפר הסכם?

חג'ג' אירופה לא תשלים את העסקה בבוקרשט: "החברה מעדכנת כי ב-15 בדצמבר ,2023 חלף המועד האחרון להשלמת העסקה זה המוכר לא עמד בחלק מהמצגים שניתנו על ידו במסגרת ההסכם המקדים, דבר שהביא, בין היתר, לאי חידוש ההיתר שהיה קיים בנכס ולפיכך חברת הנכס החליטה לא להשלים את העסקה"
מערכת ice |  4
צחי חג' (צילום טל ציקורל)
חברת חג'ג' אירופה דיווחה היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך בתל אביב על ביטול הסכם מקדים לרכישת נכס בבוקרשט בהמשך לדיווח המיידי של החברה מה-1 ביוני עם צד שלישי שאינו קשור לחברה ו/או לבעלי השליטה בה בהסכם מקדים לרכישת נכס בבוקרשט הידוע בשם 6-10 Grivitei בתמורה לסך של 8.25 מיליון אירו.
על פי הדיווח: "נכון למועד הדוח, החברה מעדכנת כי ב-15 בדצמבר ,2023 חלף המועד האחרון להשלמת העסקה זה המוכר לא עמד בחלק מהמצגים שניתנו על ידו במסגרת ההסכם המקדים, דבר שהביא, בין היתר, לאי חידוש ההיתר שהיה קיים בנכס ולפיכך חברת הנכס החליטה לא להשלים את העסקה והיא פועלת למצות את הדין מול המוכר".
 
עוד הובהר: "יצוין כי חברת הנכס פנתה בבקשה נוספת למוכר לדחיית המועד האחרון ב-4 חודשים שבמסגרתם יפעל המוכר לתיקון ההפרה אך נענתה בשלילה. בהתאם, לחברת הנכס טענות כלפי המוכר בגין הפרה שאינה מאפשרת לה להשלים את העסקה".
לסיום הדגישו בחג'ג' אירופה: "ומנגד, לטענת המוכר, על פי תנאי ההסכם סך של כ1.2- מיליון אירו, ששולם עד למועד זה על ידי חברת הנכס, מהווה פיצוי מוסכם במקרה של אי השלמת העסקה על ידי חברת הנכס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בית משפט רומני
    רובש 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה באיזה כיס נמצאים השופטים שידונו בתיק
    סגור
  • 3.
    נדבר עוד חצי שנה (ל"ת)
    איציק 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מצא דרך להתחמק. השאלה מה יהיה המחיר (ל"ת)
    אילן 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הלכו 1.2 מיליון יורו????? (ל"ת)
    הרומני 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור