השוק

גוגל בצעד דרמטי: זו הסיבה לפיטורים של מאות עובדים נוספים בחברה

ענקית הטכנולוגיה גוגל, ממשיכה לצאת בצעדים דרמטיים ופיטרה 200 עובדים מצוותי ”הליבה” שלה, שאותם יחליפו עובדים במקסיקו ובהודו
מערכת ice | 
אפל וגוגל (צילום unsplash)
ענקית הטכנולוגיה גוגל, שלאחרונה פיטרה עשרות עובדים אחרי שאלה הביעו מחאה מכוערת מאוד נגד החברה בעקבות עסקה שלה עם ישראל, יוצאת בעוד מהלך דרמטי אחרי שפיטרה 200 עובדים מצוותי ”הליבה” שלה, שאותם יחליפו עובדים במקסיקו ובהודו.
יחידת הליבה של גוגל אחראית לבניית הבסיס הטכני מאחורי מוצרי הדגל של החברה ולהגנה על בטיחות המשתמשים, כל לפי האתר של גוגל. צוותי הליבה כוללים יחידות טכניות מרכזיות מטכנולוגיית המידע, צוות מפתחים, תשתית טכנית, בסיס אבטחה, פלטפורמות אפליקציות, מפתחי ליבה ותפקידי הנדסה שונים.
 
על פי דיווח ב-CNBC, לפחות 50 מתוך העובדים שפוטרו היו עובדי הנדסה במשרדי החברה בסאניוויל, קליפורניה, ארצות הברית. כזכור, ברקע המלחמה וההפגנות נגד ישראל ברחבי העולם, עשרות עובדי גוגל מחו נגד החברה משום שהיא משקיעה בפרויקט נימבוס (מערך מחשוב בענן ממשלתי/לאומי לישראל) בעלות של 1.2 מיליארד דולר.
העובדים התבצרו במשרדו של המנכ"ל, מה שבסופו של דבר לענקית הטכנולוגיה להודיע כי אלו מפוטרים לאלתר. אלא שכעת, קבוצה נוספת של עובדים מתלוננת: הפיטורים לא חוקיים. ארגון אנטי-ישראלי טוען כי מבין המפוטרים היו גם כאלו שכלל לא השתתפו בהפגנות אלא רק "צפו". כעת, אותם העובדים פנו לסוכנות הממשלתית האמריקנית אשר מבצעת בוררות בין עובדים למעסיקים, בטענה שהפיטורים הם מעשה של "נקמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה