שיווק ופרסום

אסף גרניט ואלבר במהלך מסקרן: צפו בפרסומת החדשה

לאור מציאות  מאתגרת של עליות מחירים וריבית גבוהה ומתוך רצון לגלות הקשבה לציבור שרוצה לנהוג ברכב חדיש ללא תשלום מקדמה, קבוצת אלבר משיקה היום את אלבר Mach, ליסינג פרטי חדשני, ללא מקדמה עם אפשרות החלפה גם במהלך התקופה. הפרסומת לשירות החדש שבה מככב אסף גרניט כחתן ביום חופתו, עלתה לאוויר

מערכת ice | 
אסף גרניט וקרולין יעקב (צילום ניר פקין)
חברת אלבר משיקה את אלבר Match – שירות ליסינג פרטי בהתאמה אישית. באלבר Match לקוחות יוכלו לקבל רכב חדש בעסקת ליסינג ללא מקדמה כלשהי וכמובן שגם בלי לקנות אותו. במסגרת ההצעה החדשה, לקוחות גם יוכלו להחליף את הרכב במהלך שנות העסקה לפי הצורך שלהם או לפי הדגם שהם היו רוצים לשדרג אליו בלי שום שאלה או הסבר, ובלי קנסות או דמי ביטול עסקה. הקמפיין החדש בהובלת אסף גרניט עלה לאוויר בכל המדיות.
כך למשל, אם המשפחה גדלה וצריך רכב מרווח או שהילדים עזבו את הבית ואת הרכב הגדול אפשר להחליף לרכב קטן. ההתאמה המושלמת עובדת לפי השלבים הבאים: בחירת רכב חדש, מכל אחת מקטגוריות הליסינג של אלבר; קביעת המרחק השנתי שהרכב יעבור (בין 10,000 ל-30,000 ק"מ) פרמטר שישפיע על התשלום החודשי; הוספת חבילת ביטוח וטיפולים כאופציה; קביעת משך העסקה מ-12 עד 36 חודשים; ולבסוף, לראשונה בישראל, הלקוחות יחליטו האם לשלם מקדמה או לא, וישלימו את העסקה. 
 
בסיום התקופה הלקוחות ייהנו מראש שקט בלי לדאוג למכירה כמובן שתינתן גם האופציה לרכישת הרכב. המהלך של אלבר מגדיר מחדש מהי גמישות והתאמה אישית בתחום הליסינג הפרטי, והוא מגיע לאור מציאות כלכלית מאתגרת של עליות מחירים וריבית גבוהה ובהקשבה לציבור שרוצה לנהוג ברכב חדיש ללא תשלום של מקדמה.
מנכ"ל קבוצת אלבר דוד לנקרי מסר: "מבחינתנו להוביל את ענף הרכב, משמעו גם להיות הראשונים שמביאים חדשנות לתחום לטובת הלקוחות. ליסינג באלבר מאץ' מאפשר לראשונה ללקוח להרכיב את חבילת הליסינג המותאמת לצרכיו, ואף להחליף אותה ככל וצרכיו השתנו. אנו גאים להשיק את המוצר החדש שימצה עבור הלקוח את היתרונות הגלומים בליסינג לרכב חדש".

דוד לנקרי מנכ"ל אלבר. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
מנהלת השיווק של קבוצת אלבר, קרולין יעקב הוסיפה: "אלבר Match נולד מתוך חשיבה על הדינמיות של החיים, הצרכים המשתנים והצורך המאוד קונקרטי של קהל רחב בגמישות ובהתאמה אישית. ללקוחות תינתן האפשרות להתאים את השירות לצרכיהם בכל פרמטר משמעותי בעסקת הליסינג. זוהי דוגמה נוספת לחשיבה החדשנית ולמצוינות בשירות שלנו באלבר".
קרדיטים לפרסומת:
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל משותף: זיו קורן
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
סמנכ"ל קרייאיטיב: ליאור נויפלד
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
מנהלת לקוחות: אילנה פייסחין
תקציבאי: עמית מרקוביץ'
ארט דיירקטור: חובב סדן
קופירייטר: תומר אברמוביץ'
מנהלת הפקה: רינת דבח
חברת מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
מפיק אחראי: גוסטבו נדל
מפיקה ראשית: לירון עומר
מפיקה בפועל: מורן שלו
מפיקת פוסט: גלית הרשקו
מתאמת הפקה: רותם נדלר
במאי: ירון שילון 
צלם: אלעד דבי 
סט דרסר: רחלי לוין 
עורך אופליין: עומר זייטמן 
אונליין: תומר מונטה 
סאונד: בייסליין 
מנהלת שיווק קבוצת אלבר: קרולין יעקב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה