טלוויזיה

הערוץ הזה נסגר מידית בישראל: השידורים הופסקו והציוד הוחרם

משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראל: בעקבות פגיעה באופן ממשי בביטחון המדינה, ולאחר שממשלת ישראל אישרה את ההחלטה היום, צוות מפקחי משרד התקשורת בליווי שוטרי מחוז ירושלים סגרו את משרדי הרשת בירושלים והחרימו את ציוד התקשורת במקום בנוסף הופסקו שידורי הרשת בחברות הכבלים והלוויין
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
לאחר אישור הממשלה וחתימת שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי על הוראות המורות על הפסקת פעילות רשת אל-ג'זירה בישראל שנכנסו לתוקף באופן מיידי, צוות מםקחי המשרד ממינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת יחד עם שוטרי מחוז ירושלים סגרו היום (ראשון) את משרדי רשת אל-ג'זירה במלון אמבסדור בירושלים.
מעבר לסגירת משרדי הערוץ בארץ, נתפס ציוד המשמש לאספקת תכני הערוץ, הופסקו שידורי הערוץ בערבית ובאנגלית בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה. סגירת פעילות הרשת בישראל מגיעה לאחר שנקבע כי התכנים המשודרים בערוץ אלג׳זירה המשדר בישראל פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה. 
 
ההוראות בקשר לערוץ אל-ג'זירה, ניתנו מכח חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה (הוראת שעה-חרבות ברזל), התשפ"ד-2024, שהגישו ראש הממשלה ושר התקשורת ואישרה הכנסת; ההוראות נחתמו על ידי שר התקשורת לאחר קבלת הסכמת ראש הממשלה ואישור הממשלה ובגיבוי חד משמעי של כל גורמי הביטחון בישראל.
שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, מסר: "פעלנו באופן מיידי כנגד אלו המשתמשים בחופש העיתונות כדי לפגוע בבטחון ישראל ובלוחמי צה״ל ולהסית לטרור בשעת מלחמה. לא יהיה חופש ביטוי לשופרות החמאס בישראל. עבר יותר מדי זמן והתמודדנו עם יותר מדי מהמורות משפטיות כדי להגיע לרגע הזה אך טוב שהגיע. ״ה׳ ילחם לכם ואתם תחרישון״ - תשתיקו את שופרות ההסתה של האויב. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על הנחישות והתמיכה כנגד כל הסיכויים".
מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "פעילות מפקחי המשרד למימוש הוראות השר והממשלה בוצעה בהתאם לסמכותם ובאופן מיידי למניעת המשך הפגיעה בביטחון המדינה. אני מודה למשטרת מחוז ירושלים ולפרקליטות על הליווי והסיוע בתהליך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל גזירה
    דליה 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסגור את כלערוצי המחבלים גם ערוץ אל מנר כולם מדבררים את האיוב
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט הם יפנו לשופטי בגץ המחבלים הראשים והם יאשרו להם להמשיך לתמוך בחמאס לכן הנשק חייב לפנות קודם כול לשופטי בגץ ןלחסלם
    סגור