טלוויזיה

כתב חדשות 12 כועס: "הקהל מותש, מיוסר, כל כך עלוב"

בתכניתו ב-103FM תקף גיא פלג את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מתדרך לא בשמו, רוקח עוד ספין, סבור בטעות שיש אדם אחד שעוד מאמין לו"
מערכת ice |  2
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המגיש הוותיק של 103FM ופרשן המשפט של חדשות 12, גיא פלג פתח את התוכנית שלו היום (ראשון) עם ביקורת קשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, פעם נוספת, זאת ברקע התדרוכים השונים שנשמעו בסוף השבוע לגבי עסקת חטופים אפשרית. 
פלג פתח ואמר: "התרגילים כל כך עלובים, השחקן כל כך עלוב, התעלולים מוכרים, הקהל מותש, מיוסר ומשווע למנהיג, לפתרון, לתקווה, אבל הוא בשלו, מתדרך לא בשמו, רוקח עוד ספין, סבור בטעות שיש אדם אחד שעוד מאמין לו, שעליו המניפולציות עוד יכולות לעבוד".
 
כמו כן טען: "אני חוזר ואומר, ב־7 באוקטובר הובסנו, כולם כבר מבינים. ניתן לצמצם את הנזקים. חייבים לצמצם את הנזקים ולהתחיל בשיקום. הוא לא ישקם, רק יעמיק את התבוסה, את הקרע, את ההרס והייאוש. מחיר העסקה ידוע מ־7 באוקטובר, יום אסוננו, בערב. סינוואר לא יתפרק מהמגן האנושי, הלא הם החטופים שלנו, אלא עם שחרורם של מאות רוצחים ובעיקר נסיגה מוחלטת של ישראל ועצירת המלחמה באופן סופי. אין מה להמתין לתשובת חמאס, זאת תהא תשובתו. ישראל בראשות נתניהו לא מוכנה לשלם את המחיר". 
פלג לא עצר: "אפשר להתווכח מה נכון לישראל אסטרטגית לעשות, האם נכון להסכים לעסקה ולהסתפק בהישגים הצבאיים שאכן היו בעזה - הרג אלפי מחבלים, פגיעה עצומה בתשתיות חמאס, הרס מוחלט ברצועה, אבל בצד זה תמונות של סינוואר חי בעזה ובהיעדר אלטרנטיבה - בונה מחדש את חמאס עזה. ואולי הדבר המשמעותי ביותר שייצרב לנצח וידיגש את התבוסה היא צעידה בעיניים פקוחות לסוף נורא של עוד עשרות רון ארדים. אפשר להתווכח בעניין הזה, זו דילמה עצומה ואף צד אינו מחזיק באמת המוחלטת, אבל לציבור צריכים לומר את האמת".. 
לסיום גרס: "מיום א' היה ברור ששתי מטרות המלחמה סותרות, שתקיפה עצימה תסכן את חיי החטופים ותעלה בחיי חטופים והיא לא שתביא לשחרורם המיוחל. 'לא יהיה כאן מבצע אנטבה', אמרנו, אמר גם הרמטכ"ל לשעבר, האב השכול גדי איזנקוט. 'יהיו כאן חלילה עוד נחשון וקסמנים ועוד רון ארדים', אז מקווים שחמאס יגיד לא, וכשמסתמן שיגיד כן, עם ערבויות אמריקניות, מתדרכים בכזב שלא נסכים להפסקת הלחימה ובעיקר מבטיחים וחוזרים ומבטיחים - ניצחון מוחלט. מתפארים שסינוואר כבר שומע ובקרוב ירגיש את קני הרובים שלנו והכול באותו פאתוס, יהיר, שהביא אותנו בין היתר לאסון הכבד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    64
    יורם 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    64,,, מנדטים מאמינים לו מה עם. המשפט שלו הבטחת מאסר. עולם. תתביש
    סגור
  • 1.
    מי זה גיא פלג?
    שקול 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה כל כך חשוב לצטט באריכות את התועמלן הזה.
    סגור