TOP 5

מיקי, פו או פוקימון? אלו זכיונות המדיה הרווחיים ביותר בכל הזמנים

חברות ענק יודעות שכדי להרוויח צריך למקסם רווחים. עושים זאת בעזרת סרטים, סדרות, צעצועים, משחקי מחשב, ביגוד ועוד. זיכיונות המדיה המוכרים לנו נמצאים היום בכל פינה, פוקימון, מיקי מאוס, פו הדב ועוד דמויות נוספות מחבקות אותנו מכול כיוון בעולם הצרכנות ויש מי שעושה מזה כסף. אלו הן 5 זכיונות המדיה הרווחיים ביותר בכל הזמנים
מערכת ice | 
5 הזכיניות מדיה הכי מרוויחות (צילום freepik, pngwing)
לפני שנתעמק בפרטים הספציפיים, הבה נכין את הבמה למה שהופך זכיינית מדיה לא רק למצליחה, אלא לאגדית. הענקיות הללו התעלו מהפורמטים המקוריים שלהן והפכו למותגים רב-גוני, ויצרו זרמי הכנסה על פני פלטפורמות שונות.
 
סיפור ההצלחה שלהם הוא מתווה לחברות מתפתחות במגזר הבידור, המדגים את הכוח של סיפורים מונעי אופי, מיתוג אסטרטגי וסחורה. כאשר אנו חוקרים את המרוויחים המובילים, זכרו שהנתונים הללו מייצגים יותר מסתם ניצחונות פיננסיים - הם מסמלים את המשיכה וההשפעה התרבותית של התוכן שלהם על פני דורות.
5. מלחמת הכוכבים - 65.63 מיליארד דולר
הושק לתוך הקוסמוס של תרבות הפופ ב-1977, מלחמת הכוכבים חוללה מהפכה בז'אנר המדע הבדיוני. הסאגה של קונפליקט בין-כוכבי ואחווה התרחבה מעבר למסך הכסף והכילה אמצעי תקשורת שונים, מחוזקת על ידי רכישתה על ידי דיסני. הגלקסיה הזו הרחק הרחק ממשיכה לשגשג. משנת 1977 עד היום "מלחמת הכוכבים" מוכר לדורות רבים ונראה שההכנסות לא יפסיקו להגיע.
4. מיקי מאוס וחברים - 70.59 מיליארד דולר
מאז 1928, מיקי מאוס היה הפנים העליזות של דיסני, והקסים את הקהל עם סיפורי הרפתקאות וידידות. לצד דונלד, דייזי, גופי ופלוטו, הצוות המונפש הזה יצר הון, בעיקר באמצעות סחורה, המגלמת את הקסם הנצחי של האנימציה.
3. פו הדוב - 75.03 מיליארד דולר
פו הדוב, שמקורו בכפר האנגלי השליו, כבש את הלבבות מאז 1924. הדוב החביב וחבריו מצאו נישה משתלמת בסחורה, סרטים ו-DVD, והבטיחו מקום יקר בבידור לילדים ששווה המון גם 100 שנה לאחר פרסומו הראשון.
2. הלו קיטי - 80.03 מיליארד דולר
מאז 1974, הלו קיטי מסמלת תרבות חמודה בקנה מידה עולמי. הדמות האייקונית בבעלותה של סאנריו (Sanrio), חברה יפנית, הרחיבה את טווח קהל היעד הגלובלי שלה כדי לכלול הכל, החל מסדרות אנימציה ועד לפארקי שעשועים, הכניסה קסם למעריצים ברחבי העולם.
1. פוקימון - 92.12 מיליארד דולר
בראש הטבלה שלנו נמצא פוקימון (Pokémon), זיכיון שהפך ממשחקי וידאו לתופעה עולמית הכוללת מנגה, אנימה ומשחק קלפי מסחר פופולרי במיוחד. יקום היצורים של פוקימון עורר טירוף תרבותי, שכונה פוקמניה, והוביל להצלחה כלכלית שאין שניה לה ולמגוון מעריצים מסורים.
קבוצת זכייניות המדיה היא עצומה ומגוונת, אך חמשת הענקיים הללו עומדים כאנדרטה ליצירתיות, חדשנות והצלחה מסחרית. כבשו דמיון ולבבות ברחבי העולם וקבעו את תקן הזהב להישגים פיננסיים בתעשיית הבידור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה