ויראלי

אחים לנשק מתאחדים עם האב השכול ומציגים חולצה: "עם של אריות"

תא"ל (במיל') דדי שמחי נפגש עם נעם לניר, ממובילי מחאת אנשי הצבא נגד הרפורמה המשפטית אותה קידמה הממשלה עד לפני המלחמה בעזה. לאחר שהתנועה פועלת ללא לאות למען החיילים ועורף בשעת הלחימה, השניים סיכמו ביניהם: "זה זמן אחדות, זה זמן ניצחון" 
מערכת ice |  1
דדי שמחי ונועם לניר במפגן אחדות על רקע המלחמה בעזה (צילום השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
תא"ל (במיל') דדי שמחי, נציב כבאות והצלה לשעבר, ששכל את בנו גיא ב-7 באוקטובר בקרב בקיבוץ רעים, ממשיך במשימה הלאומית שלקח על עצמו - לאחד את כולם מימין ומשמאל למטרה אחת ניצחון וחוסן  לאומי.
אתמול (שני) נפגש שמחי עם נעם לניר, ממובילי מחאת אנשי הצבא נגד הרפורמה המשפטית שקידמה הממשלה עד לפני המלחמה בעזה. לניר הוא יזם ישראלי, בעל השליטה ומנכ"ל חברת ההשקעות "ליוורמור השקעות", שנסחרת בבורסה לניירות ערך בלונדון.
 
שמחי ולניר הסכימו במהלך פגישתם כי בשעה הרת גורל זו אחדות וחיזוק העורף בישראל,  הם מטרות העל של כולנו. החולצות החדשות שהשיקו לכבוד המאורע "אנחנו עם של אריות"  שמחי חיזק את הדברים: "זה זמן אחדות, זה זמן ניצחון. כולנו ביחד עכשיו בלי סמלים וזהויות שונות, מאוחדים סביב מטרה משותפת וזוכרים שכולנו ישראלים".
 
באשר לשאלת האחריות, ביקש שמחי לשים את הסוגייה בשולי הדברים ולהתמקד כעת במערכה: "אחרי המלחמה נדרוש מכל מהמנהיגים שלנו לקחת אחריות, עכשיו זה הזמן שלנו לקחת אחריות. ולהתאחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה אבל שיפסיקו עם המותג אחים לנשק
    חיים 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה לא תראה ימני עוזר בעוטף עזה עם חולצה אני תומך רפורמה, אני ימני או אני יהודי לא מגרש יהודי. ויש אין ספור כאלו שעוזרים. הם ל הזמן עסוקים במיתוג ובבניית נרטיב. די... יש לפחות 50 אלוז מהעם שרותחים עליהם.
    סגור