ויראלי

טיילור סוויפט דחתה הופעה על סך 9 מיליון דולר: פרנץ' מונטנה כועס

זמרת הפופ המצליחה דחתה הצעה של 9 מיליון דולר להופעה פרטית באיחוד האמירויות, כך טוען הזמר פראנץ' מונטנה, שלו הציעו מיד לאחר מכן את אותה ההופעה בהרבה פחות כסף: "אל תאשים אותה"

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום יוטיוב/ The Tonight Show Starring Jimmy Fallon)
הראפר פרנץ' מונטנה, התראיין אמש (חמישי), לאתר "Page Six" על סירובה של סוויפט להופעה פרטית ואמר: "אל תאשים אותה". בחודש שעבר, הזמר בן ה-39, שיתף ברשת החברתית צילום מסך של הודעת טקסט ממישהו שהציע לו מיליון דולר להופיע וכתב עקיצה על הנושא, את הצילום מסך הוא מחק מיד.
לאחר מכן, פרסם מונטנה הסבר על התמונה שמחק וכתב לעוקביו: "מי שסירבה להופיע היא זמרת ה"Bad Blood", הלא היא טיילור סוויפט. עוד כתב על הנושא: "הייתה להם הצעה להופעה שלה, לה הציעו 9 מיליון דולר, ולי רק מיליון, הופעה אי שם באמירויות".
 
לא ידוע מדוע הזמרת האהובה דחתה את ההצעה המפתה, עמוד Page Six ניסו לקבל תגובה מהכוכבת, שבחרה לא להגיב. כידוע, הכסף בהחלט לא מהווה בעיה עבור סוויפט, שכן היא נקראה רשמית מיליארדרית רק בתחילת החודש.
"המצטרפת החדשה המפורסמת לרשימה היא טיילור סוויפט, שסיבוב ההופעות שלה שובר שירים, הוא הראשון שעבר הכנסות של מיליארד דולר", כך דיווחו פורבס.
"כוכבת הפופ בת ה-34, צברה הון מוערך של 1.1 מיליארד דולר, בהתבסס על רווחים מסיבוב ההופעות שובר הקופות שלה, שווי קטלוג המוזיקה שלה ותיק הנדל''ן שלה".
בנוסף, סוויפט הפכה ל"מוזיקאית הראשונה שהגיע למעמד של עשר ספרות", רק על סמך השירים ההופעות שלה. כרגע הכוכבת המבוקשת נמצאת בהפסקה קצרה מסיבוב ההופעות שובר השיאים שלה, שהפך לסיבוב ההופעות הרווח ביותר של כל מוזיקאי מכל הזמנים.
 
כאמור, סיבוב ההופעות אמור להתחדש ב-9 במאי בפריז ויסתיים בדצמבר בשלוש הופעות רצופות בוונקובר. עד אז, זמרת ה"Love Story", בילתה עם בן זוגה המתקושר טרוויס קלסי שנמצא גם הוא כעת בחופש לאחר הזכייה בסופרבול 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה