נדל"ן ותשתיות

אייל גולן וגרושתו עושים תרגיל? זו עסקת הנדל"ן המתבשלת

לפני כמה שנים כשעוד היו נשואים בדקו אפשרות לגור במושב כפר הנגיד וניגשו לוועדת קבלה, שלא קיבלה אותם ולכן לא יכולים היו לרכוש משק משלהם. עתה, על פי ליאורה גולדנברג שטרן הוא ישכור את השטח באותו המושב, במשק שבעליו מבקשים כ־28 מיליון שקל
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אייל גולן יגור בכפר הנגיד ולא משנה מה? על פי דיווח ב-TMI הזמר אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג, שהיא גם זוגתו הנוכחית, שכרו באזור הפסטורלי משק משלהם, כאשר על פי הדיווח מדובר בשטח גדול שכולל בריכת שחייה צמודה, אבל יש סיבה למהלך של דווקא לשכור משק.
מסתבר, שרק לפני כמה שנים כשעוד היו נשואים בדקו אפשרות לגור במושב המדובר ועברו ועדת קבלה, שלא קיבלה אותם ולכן לא יכולים היו לרכוש משק משלהם. עתה, על פי ליאורה גולדנברג שטרן הוא ישכור את השטח באותו המושב, במשק שבעליו מבקשים כ־28 מיליון שקל.
 
מליאם הפקות נמסר: ״אייל גולן מעולם לא התעניין בקניית משק חקלאי. זוהי הפעם הראשונה שהזמר בודק את העניין, ולכן שוכר משק על מנת להבין את החיבור למשק חקלאי. במידה ומשפחתו תתחבר, ישקול הזמר לרכוש משק באחד המושבים באזור״.
על פי מקורביו של הזמר, זמנו מושקע בעיקר בילדיו ולכן היה רוצה לעבור לבית גדול ומרווח שבו יהיה מקום לכל אחד מחמשת ילדיו: ליאם ואלין מאשתו הראשונה אילנית לוי, יאן שהביא לעולם יחד עם רוסלנה רודינה וכאמור מיאל ורון ילדיו המשותפים עם גרינברג.
 
השניים כבר מכירים את עולם הנדל"ן ורק בתקופה האחרונה סגרו עסקה, לאחר שבחודש פברואר קנו שתי דירות בפרויקט יוקרה בתל אביב במגדלים חדשים של פרויקט 'בבלי תל אביב' שיוקמו בחמש השנים הקרובות, במחיר של עשר מיליון שקל בסך הכל לקבוצת חג'ג'.
עד שזה יקרה, השניים גרים ברחובות, כל אחד בביתו שלו, אבל נראה שהם בוחנים את האפשרות שוב לגור ביחד גם אם לא בעיר הנוכחית. מליאם הפקות נמסר: "איננו מדווחים על חייו הפרטיים של אייל גולן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל גולן
    סבתא זבטא 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שליאם הפקות לא מוסר פרטים אישיים אז איך כל הפרטים מובאים מילה במילה? אין צורך להוסיף שיחיו להם בשלווה וכייף העיקר שלוות הילדים בריאות
    סגור