תקשורת ומדיה

מטא מסתבכת: זו המדינה שעשויה להחרים את פייסבוק

ממשלת הולנד הודיעה כי יש סבירות גבוהה שהיא תיאלץ להפסיק את השימוש בפייסבוק, לאחר אזהרות של מפקח הפרטיות של הולנד, עקב חששות שלא ידוע כיצד מטא משתמשת בנתוני האזרחים
מערכת ice | 
מטא (צילום shutterstock)
ממשלת הולנד הודיעה ביום שישי כי ייתכן שהיא תיאלץ להפסיק את השימוש בפייסבוק לאחר אזהרה של מפקח הפרטיות של הולנד בנוגע ל- Meta. רשות הגנת המידע של הולנד (DPA) פרסמה הצהרה הממליצה למשרד הפנים ההולנדי לא להסתמך על דפי פייסבוק כדי לתקשר עם אזרחים אם אין לו מושג ברור כיצד פייסבוק משתמשת בנתונים האישיים של אנשים המבקרים בדפי ממשלה.
הממשלה רוצה הבהרה של המצב ממטא ”בהקדם האפשרי, לכל המאוחר לפני פגרת הקיץ, איך הם מטפלים בדאגה שלנו?”, אמרה אלכסנדרה ואן הופלן, השרה ההולנדית לדיגיטליזציה, בהצהרה.
 
יו”ר ה-DPA ההולנדי, אלייד וולפסן, אמר בהצהרה כי ”אנשים המבקרים בדף ממשלתי סומכים על כך שהמידע האישי והרגיש שלהם נמצא בידיים בטוחות”.
דובר מטא מסר: "אנחנו לא מסכימים עם ההערכה הזו, היא שגויה בעובדות ומדגימה אי הבנה בסיסית לגבי אופן הפעולה של הרשתות שלנו, אנו בודקים את כל מוצרי Meta כדי להבטיח שהם תואמים לחוקים באזורים שבהם אנו מציעים את השירותים שלנו, ונמשיך לתקשר עם הממשלה כדי להבטיח שהם יכולים להשתמש ברשתות החברתיות כדי לתקשר עם אנשים”, הוסיף דובר מטא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה