בארץ

הכיסא נשאר ריק: צפו בקמפיין ההסברה המוקדש לחטופים

לרגל חג הפסח, מערך ההסברה הלאומי החל בפרויקט הסברה מיוחד המופץ בצפון אמריקה אשר עוסק בחסרונם של החטופים. קמפיין "הכיסא הריק" מציג את כאב משפחות החטופים ויוצא במסר ברור: "Let our people go"

מערכת ice | 
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לקראת חג הפסח, מערך ההסברה הלאומי במשרד רה"מ מפיץ בצפון אמריקה סרט מיוחד העוסק בחסרונם הבולט של החטופים המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר. הסרטון עלה היום (ראשון) ברשתות החברתיות ובטלוויזיה המקוונת בצפון אמריקה. מדובר במהלך מיוחד ששואף להעלות את המודעות בנושא החטופים בארה"ב.  
הקמפיין מציג התכנסויות משפחתיות חגיגיות ושולחנות ערוכים סביב החגים הנהוגים במסורת האמריקאית. בסרטון, ניתן להבחין בכל ארוחות החגים השונים ברחבי העולם אשר מאופיינות בערכים של משפחתיות, של קירבה ושל חמימות ביניהם: כריסמס ופסחא.
 
קמפיין "הכיסא הריק" מבליט את חסרונם של החטופים האהובים שלנו שנמצאים כבר 198 יום בשבי חמאס. הסרטון מסתיים ברקע סעודת ליל הסדר עם המסר כי החטופים לא יזכו לחגוג את חג הפסח עם משפחותיהם, והקריאה: “Let our people go". 
בימים אלו נעשים לא מעט פרויקטי הסברה שונים ברחבי העולם. כזכור, ביום חמישי האחרון דווח כי קהילת הנובה החלה לפעול בנושא העלאת המודעות לנרצחי המסיבה על ידי קיום מיצג זיכרון והנצחה אשר ייערך בניו יורק. 
מדובר במיצג  06:29 אשר עליו אחראים משרד התפוצות, מערך ההסברה הלאומי, עמותת לארץ, פילנתרופים ומייסדי הנובה. המיצג בנוי באופן סיפורי שמציג את סיפורה של קהילת הנובה לפני הטבח. הריקודים, המוסיקה והערכים. עלות הפקת המיצג והבאתו לניו יורק נאמדת בהשקעה של 3.6 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה