משפט

אילון מאסק ממשיך להסתבך: זו תביעת המיליונים שחטף בגלל טוויטר

התביעות נגד אילון מאסק לא מפסיקות להגיע, ואחרי שקבוצה של בכירים לשעבר בטוויטר הגישה נגדו תביעה על סך של 128 מיליון דולר בעקבות פיצויי פיטורים שלטענתם לא הגיעו להם עד כה, בכיר לשעבר ברשת החברתית, ניק קאלדוול, החליט לתבוע גם הוא בדרישה לפיצויים של כ-20 מיליון דולר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק, הבעלים של הרשת החברתית טוויטר, נכנס לתפקידו עם שורה של שינויים משמעותיים במיוחד, בראשם פיטורים של בעלי תפקידים בכירים מאוד בחברה. אחד מהם הוא מנהל לשעבר ניק קאלדוול, שאמנם התפטר בעצמו רגע לפני שמאסק השתלט על החברה, אך לטענתו החברה הפרה איתו חוזה ולא שילמה לו פיצויי פיטורים של כ-20 מיליון דולר.
כעת, לקאלדוול נמאס והוא החליט להגיש תביעת ענק. לטענת, אחרי הרכישה, מאסק אמור היה לשלם פיצויים לעובדים שפוטרו בסך של 200 מיליון דולר, אך הוא התחמק מכך. לטענתו, לפני שמאסק נכנס לתפקיד, העובדים בחברה הרגישו מאויימים מאוד וחששו שלא יפטרו אותם ללא כל סיבה.
 
תביעה של ניק קאלדוול מצטרפת לזו של פאראג אגרוואל, מנכ"ל טוויטר לשעבר, שהגיש יחד עם עוד מספר בכירים בחברה תביעה בסך של 128 מיליון דולר, זאת בטענה לפיצויי פיטורים שלא שולמו להם. 
מדובר למעשה בבכירים מאוד לשעבר בחברה כמו מנכ"ל טוויטר לשעבר פאראג אגרוואל, סמנכ"ל הכספים לשעבר נד סגל, קצין המשפטים הראשי לשעבר ויג'איה גאדה והיועץ הכללי לשעבר שון אדגט. כל הארבעה פוטרו שעות בודדות אחרי שמאסק רכש את החברה, ומאז הם לא קיבלו את הפיצויים המגיעים להם לטענתם.
בתביעה נטען כי מאסק סירב לשלם את תשלומי הפיטורים לאותם בכירים כסוג של "נקמה" נגד המנהלים, זאת לאחר שנאלץ לבצע את עסקת הרכישה בסך 44 מיליארד דולר, ממנה הוא ניסה לסגת במשך חודשים ארוכים, מה שהגיע לבית המשפט בסופו של דבר, שפסק שעל מאסק לשלם את הסכום המטורף ולרכוש את החברה. לטענת ארבעת הבכירים, מאסק כתב במכתב הפיטורים שנשלח אליהם כי הם התנהלו בצורה בלתי הולמת ואף ביצעו רשלנות חמורה, אך לא פירט מעבר לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה