רכילות עסקית

"עזרה ללוחמים בלי רעש וצלצולים": חנוך דאום מפרגן למנכ"ל פרטנר

הקומיקאי חנוך דאום, חושף צד אישי ומרגש במנכ"ל חברת התקשורת, איש העסקים אבי גבאי, החל מה-7 באוקטובר ועל תרומתו ועזרתו לחיילי צה"ל מאז תחילת המלחמה: "עוזר ללוחמים, שולח יד לכיסו הפרטי ומשלם, ישראל היא עדיין מפעל חייו"
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
הקומיקאי חנוך דאום, מפרגן אתמול (שני) לאיש העסקים ומנכ"ל פרטנר אבי גבאי, בפוסט ייחודי בו הוא חושף על העזרה והתרומות שנותן גבאי הן כאדם פרטי והן כמנכ"ל חברת התקשורת פרטנר מאז ה-7 באוקטובר.
גבאי, אדם פרטי ברוב זמנו מאז שפרש מהפוליטיקה, לא נחשף לתקשורת, ולכן דאום יודע שמנכ"ל פרטנר "יכעס עליי על הסטטוס הזה", אבל זה לא מנע ממנו לחשוף את שורת הצעדים המרגשים שעשה ועושה איש העסקים למען הלוחמים: "מהשבעה באוקטובר אבי מיירט אצלי בעמוד פניות לעזרה ללוחמים ובלי רעש וצלצולים פשוט מטפל בהם בעצמו. שולח יד לכיסו הפרטי, ומשלם לאיזה חייל על מונית באמצע הלילה מעזה לחדר יולדות, או מממן לגיבור ישראל פתרון של דיור ליד בית החולים".
 
עוד הוסיף דאום: כשהוא צריך אומן לחברה הוא שואל אותי איזה זמר התנדב הרבה שיוכל לפרגן לו, וכשהבין שבפסח לא יהיה בבית שאל אם ארצה להציע את ביתו למשפחה של לוחם שנמצא בשיקום שיהיה להם קרוב לבית החולים".
גם דרך חברת פרטנר, המנכ"ל ואחד מבעלי השליטה אבי גבאי תורם את חלקו, ועל כך מספר דאום: "גם אצלו בחברה הוא נותן גב ללוחמים שיוצאים לצו 8 והוא גם הקים חמ"ל אזרחי שהעובדים מפעילים לטובת משפחות חטופים ומפוני העוטף".
דאום סיכם את תחושותיו לגבי מעשיו בסתר של אבי גבאי וסיכם: "אבי החליט לפרוש מזמן לעסקים, אבל ישראל היא עדיין מפעל חייו. חבל כל כך שאנשים כמוהו פורשים מהפוליטיקה".
לפני שלושה שבועות, כתבנו ב-ice על כתיבת הדו"חות הכספיים שפרסמה חברת התקשורת, והתאגרים שעמדו בכך כאשר  חלק מההנהלה באגף הכספים של חברת התקשורת נמצא בכלל בלחימה ברצועת עזה. אביחי אביעד, מנהל אגף חשבות שמתחת לסמנכ"לית הכספים מירי תוקטיאל, שהיה באותם רגעים בכלל בלחימה בחאן יונס ברצועת עזה, כתב על כך: " אצלי הציוד האישי ללחימה כלל את כל הציוד הצבאי, לצד חוברת הדו"חות הכספיים של פרטנר לשנת 2022".
בפרטנר פעלו בתחומים רבים עבור עובדי החברה המשרתים במילואים מתחילת המלחמה, כאשר רק לפני תקופה קצרה באירוע סוף השנה - הושם דגש על עובדי ועובדות החברה המשרתים במילואים. על החלק האמנותי היה אחראי חנוך דאום שעלה למופע שהותאם לרוח התקופה, במסגרתו שילב עובדים ועובדות עם סיפורים אישיים מהמלחמה. גם בגזרת הלוחמים כולם פעלה פרטנר רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה