השוק

דירוג עשירי העולם: עליות מטורפות בצמרת, בזוס עקף את ארנו בפסגה?

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו רשם את ההכנסות הנמוכות ביותר מבין הצמרת, שרשמה שבוע חלומי. בזוס נושף בעורפו של ארנו עם הכנסות עתק בגובה של כמעט 3 מיליארד דולר. מאסק וצוקברג חוו שבוע חלומי, ומה עשה הכסף של לארי אליסון?
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, וורן באפט, אילון מאסק (צילום shutterstock)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר הצמרת הגבוהה חוותה שבוע מצוין עם עליות מטורפות בהכנסות. מי שנותר במקום הראשון אך רשם את השבוע החלש ביותר מבין עשירי העולם הוא ברנאר ארנו, אחרי שהכניס לכיסו השבוע 280 מיליון דולר, והונו האישי מוערך כעת ב-215.3 מיליארד דולר.
מי שנושף בעורפו ועומד לבצע מחטף על המקום בפסגה הוא ג'ף בזוס, שרשם שבוע חלומי מבחינתו עם הכנסות בגובה של 2.9 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-206.5 מיליארד דולר, והוא נושף בעורפו של ארנו.
 
אילון מאסק חווה גם הוא שבוע מצוין, אחרי שהכניס לכיסו סכום של 1.6 מיליארד דולר, כשהוא עדיין במקום השלישי ברשימה עם הון שמוערך ב-194.7 מיליארד דולר. מיד אחרי מאסק מדורג מארק צוקרברג, שרשם זינוק אדיר בהכנסות של 1.2 מיליארד דולר, כאשר הונו מוערך ב-183.3 מיליארד דולר. 
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר נכון להיום הוא לארי אליסון, שגם רשם שבוע אדיר עם הכנסות בדמות 1.7 מיליארד דולר, שמקפיצות את הונו האישי לסכום של 152.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה