תרבות ופנאי

אבל בהוליווד: שחקן הקולנוע המוערך הלך לעולמו בגיל 79

ברנרד היל, כוכב הטרילוגיה המצליחה "שר הטבעות" וה"טיטאניק", הלך לעולמו בגיל 79. הותיר אחריו את אשתו, השחקנית מריאנה היל, ואת בנם המשותף. מי שספדה לו כבוד אחרון בחשבון ה-X שלה היא השחקנית ברברה דיקסון, שכתבה: "נוח על משכבך בשלום"
מערכת ice | 
שחקן קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ברנרד היל, אשר שיחק ב"שר הטבעות" וב"טיטאניק", נפטר היום (ראשון) בגיל 79, ע"פ פרסום של סוכנו. היל היה אחד מהשחקנים המוערכים ביותר בהוליווד וזכה להצלחה בכל רחבי העולם. הותיר אחריו את אשתו, השחקנית מריאנה היל, ואת בנם המשותף.
היל נולד במנצ'סטר שבבריטניה בשנת 1944, ומגיל צעיר ידע שפניו מועדות לכיוון עולם המשחק, מה שהוביל אותו ללימודי תיאטרון אותם סיים בשנת 1970. אחד מתפקידיו הזכורים ביותר היה המלך תיאודן בטרילוגיית "שר הטבעת" אשר זכתה באוסקר. כמו כן, גילם את הקפטן אשר השיט את הטיטאניק בסרט המפורסם משנת 1997.

ברנרד היל, קרדיט: ויקיפדיה Flickr user, Gemma Longman, רישיון: CC BY 2.0
 
מלבד למעריצים הרבים אשר חלקו עימו כבוד אחרון בפוסטים ששיתפו ברחבי הרשתות החברתיות, גם השחקנית ברברה דיקסון ספדה לו בציוץ שהעלתה לחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), וכתבה: "בצער רב אנו מציינים את מותו של ברנרד היל. עבדנו יחד במופע המופלא של ג'ון, פול, ג'ורג', רינגו וברט, 'ווילי ראסל' בין השנים 1974-1975. שחקן ממש נפלא, זו הייתה זכות להצטלב איתו. נוח על משכבך בשלום, בני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה