קריפטו

ארה"ב הטילה סנקציות על גורמים שגייסו כסף לרוסיה - בקריפטו

יותר מ-300 ישויות נמצאות ברשימה ששחרר המשרד לבקרה על נכסים זרים. בין השאר נחסמו באמריקה חשבונות הקריפטו של חברת מזל"טים שביקשה תרומות בערוץ טלגרם ייעודי 
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו הרוסית (צילום shutterstock)
ארצות הברית ממשיכה לתמוך באוקראינה כנגד הפלישה הרוסית. מחלקת האוצר של ארצות הברית הטילה סנקציות על יותר מ-300 ישויות בניסיון למנוע את המשך המימון הכלכלי של הפלישה הרוסית באוקראינה. על פי דיווח שפורסם היום (חמישי) באתר האינטרנט Crypto.news, המשרד לבקרה על נכסים זרים הודיע כי גורמים אלו אפשרו לרוסיה לרכוש טכנולוגיה וציוד מחוץ לגבולותיה. 
אחת מהחברות עליה הוטלו סנקציות היא מפתחת מזל"טים רוסית שהפעילה ערוץ טלגרם. על פי הדיווח, בערוץ הטלגרם שניהלה ביקשה החברה תרומות במטבעות קריפטו למען המשך קיומה. כעת, ארצות הברית חסמה את כתובות הקריפטו שמקושרות עם החברה, שמשרדיה נמצאים בסנט-פטרסבורג. 
 
בערוץ הטלגרם שהפעילה שלחה החברה סרטונים ומידע על ניסויים שניהלה עם גורמים בממשלה הרוסית. "בואו נבנה להם שני אבטיפוסים כדי שהם יוכלו לחפש מטרות ונוכל להראות לכם את התוצאות של האפליקציה שלנו", כתבו בערוץ. על-פי הדיווחים הבקשות לתרומות נענו באופן חלקי בלבד, וגייסו רק 1,000 דולר. 
לדברי חוקרים בתחום, זוהי לא הפעם הראשונה שרוסיה משחררת מידע על מבצעיה הצבאיים תוך כדי בקשה לתרומות במטבעות קריפטו. על פי הדיווחים, כ-50 קבוצות התנדבות התחייבו לממן את רכישותיה הצבאיות של רוסיה באמצעות מטבעות מבוזרים. גורמים מדווחים כי הארגונים קיבלו תרומות על סך 2.2 מיליון דולר מאז 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה