קריפטו

זעם בניגריה בעקבות יציאת Binance מהמדינה: "דואגים לפרנסה ומאבטלה"

לדברי מנהל השיווק הראשי של פלטפורמה לסחר קריפטו Flincap, ווילפרד אקנגבי, חוסר הוודאות המתמשך סביב רגולציה של מטבעות קריפטוגרפיים בניגריה וההחלטה להפסיק את פעילות Binance עלולים לערער את האמון של אנשים רבים במרחב
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
משקיעי המטבעות הדיגטליים בניגריה הביעו חששות מהאיסור הנוכחי על עסקאות ניארה (המטבע הניגרי) בבורסת הקריפטו הגדולה בעולם Binance וקבעו שהוא ישפיע על פרנסתם של ניגרים רבים ועלול להגביר את אבטלת הצעירים במדינה.
על פי המשקיעים, הסרת השירותים הקשורים לנאירה ניגרית מ-Binance תוביל לעליית בורסות קריפטו חדשות, אשר ימלאו את הוואקום שנוצר בעקבות היציאה של Binance, אם יצייתו לרגולציה המקומית הקשוחה. נתנאל לוז, מנכ"ל Flincap, פלטפורמה לסחר קריפטו, אומר כי מספר סוחרים ניגרים גדול שמתפרנסים ממסחר עמית לעמית ב-Binance מושפעים כעת. 
 
לדברי מנהל השיווק הראשי של Flincap, ווילפרד אקנגבי, חוסר הוודאות המתמשך סביב רגולציה של מטבעות קריפטוגרפיים בניגריה וההחלטה להפסיק את פעילות Binance עלולים לערער את האמון של אנשים רבים במרחב.
בהצהרה רשמית באתר האינטרנט שלה, Binance אמרה שהיא תמיר אוטומטית יתרות של נאירה ל-Tether מ-8 במרץ ותפסיק את התמיכה בהפקדות נאירה מ-5 במרץ. משיכות אכן לא הותרו מאז ה-8 במרץ  ושער ההמרה הוא 1 USDT עבור 1,515.13 נאירה. פלטפורמת העמית לעמית של Binance מחקה את כל צמדי המסחר בנאירה בסוף פברואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה