כסף וצרכנות

חוששים מהונאות ברשת? התוסף שישמור עליכם כשאתם קונים אונליין

אין ספק כי ישראל היא מעצמת קניות ברשת, אך לצד המחירים הנמוכים הצרכנים נחשפים גם להונאות ברשת. לכל מי שחושש הנה התוסף החדש שיהפוך את הקניות שלכם ברשת הרבה יותר בטוחות
מערכת ice | 
בלק פריידי (צילום shutterstock)
אין ספק כי ישראלים אוהבים לקנות ברשת, אומנם בשל המלחמה המגמה ירדה והעדפנו לתמוך בעסקים כחול לבן, אך עבור חברות הקמענאות מרחבי העולם, ישראל מהווה נתח שוק בעל חשיבות.
ישראלים רבים אוהבים לחפש את הדילים הטובים ביותר על מנת למצוא את המוצר שרצו במחיר הנמוך ביותר, אך לצד המחיר הכספי הנמוך הלקוח הישראלי נופך פעמים רבות גם להונאות ברשת ולגניבת מידע אישי.
 
לכל מי שחושש, התוסף חינמי לדפדפנים העונה לשם Safe Deal, יוכל לסייע לכם לחמוק מהונאות ברשת. נכון לעכשיו, התוסף החדש רלוונטי לאתרי הקניות הגדולים (אמזון, איביי ועלי אקספרס).
בדומה למוצרים רבים בשוק, הוא מבוסס על בינה מלאכותית והוא שואף לסייע ללקוחות להבין האם הרוכשים שהם מעניינים לקנות מהם אמינים ואף לסייע להם לבצע את העסקה המשתלמת ביותר.
על מנת לסייע ללקוח, התוסף עובד בשני דרכים, כאשר בשתיהם נוכח האלמנט הגרפי בצורת מעטפה בצבע ירוק, צהוב או אדום אשר מסייע להחליט האם כדאי לבצע רכישה מאותו מוכר או לא.
הדרך הראשונה היא שמבצעים חיפוש אחר מוצר מסוים. Safe Deal מפעיל את מנוע הבינה המלאכותית שלו כדי לבדוק את החנויות שמופיעות בדף תוצאות החיפוש, וכדי להראות למשתמש אלו מוכרים נחשבים לאמינים יותר או פחות. הדרך השנייה היא כשנכסים לדף מוצר כלשהו בחנות מסוימת, אז מופיעה תיבה עם פירוט רב יותר לגבי המוכר, ועד כמה האמינות שלו גבוהה, או לא, כאמור.
מעבר לתיבה שמציגה את רמת האמינות של המוכר מוצגים בעלי אקספרס ובאמזון גם גרף השתנות של מחיר המוצר. בעלי אקספרס אפשר גם לראות סקירה מהירה של התגובות של אלו שכבר רכשו את המוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה