קריירה ולימודים

פריון נטוורק נפרדת מעשרות עובדים – ומגייסת עשרות חדשים

ענקית הפרסום הישראלית נפרדה מכ-20 עובדים שהצטרפו אליה לפני שנתיים וחצי במסגרת רכישה של חברה ישראלית אמריקאית – אך במקביל גייסה בחודשים האחרונים מספר גבוה הרבה יותר של עובדים חדשים

יאיר מור | 
ראיון עבודה (צילום unsplash)
פריון נטוורק, ענקית הפרסום הישראלית, נפרדה לאחרונה מ-20 עובדים – אך גייסה הרבה יותר מזה, כך נודע לאתר ice.
העובדים שכבר אינם חלק ממצבת כוח האדם של החברה הגיעו אליה כחלק מהרכישה של חברת ContentIQ הישראלית-אמריקאית בתחילת 2020 תמורת סכום של עד 73 מיליון דולר (חלקו שולם במזומן, אך רובו נותר כתמריצים עתידיים). החברה הנרכשת העסיקה כ-50 עובדים, וכעת, בתוך השנתיים שבהן התחייבה פריון להעסיק את מייסדי קונטנק איי.קיו, בחרו רובם לעזוב, כך שכעת מצטמצמת מצבת העובדים של החטיבה הזו בכמעט מחצית – אך לעומת גודלה הכללי של פריון, המעסיקה יותר מ-500 עובדים, מדובר בפחות מ-4% ממצבת כוח האדם.
 
החברה הסבירה לגלובס כי החליטה להעביר את פעילות Content IQ למטה הישראלי שלה, ולכן היא סוגרת את המטה האמריקאי: "בתחילת 2022, ולאחר סיום תקופת העסקת מייסדי CIQ, מינתה פריון את אלירן בן יהודה, יוצא טאבולה, לנהל את CIQ, והחליטה להעביר את ניהול החברה שנרכשה מניו-יורק לישראל. מהלך זה נעשה כחלק מהצעדים הננקטים באופן שוטף למיקוד עסקי, שיפור תפעולי, שילוב כלי אוטומציה ומקרום סינרגטי בפעילויות הצומחות של החברה".
החברה הדגישה כי הצמיחה הזו מתבטאת בכך שבמקביל היא הרחיבה השנה את מצבת כוח העובדים שלה בעשרות רבות של עובדים – מפחות מ-500 בסוף 2021 לכ-530 כיום, וממש בימים אלה יש לה יותר מ-30 משרות פתוחות נוספות, מרביתן בישראל.
הדו"ח של החברה לרבעון השני של השנה, שהוצג בשבוע שעבר, אכן אופטימי למדי, במיוחד בהתחשב בתנאי השוק: החברה, הנסחרת בנאסד"ק מתחילת 2006 ובת"א מסוף 2007, דיווחה על זינוק של 34% בהכנסות ל-146.7 מיליון דולר, מעט יותר מתחזיות האנליסטים שעמדו על 146.3 מיליון דולר, ורווח למניה (Non-GAAP) של 51 סנט לעומת ציפיות ל-32 סנט בלבד. גם התחזית לסיכום השנה כולה היתה מעט גבוהה יותר מתחזיות האנליסטים: הכנסות בסכום כולל של בין 620 ל-640 מיליון דולר – כלומר 630 מיליון דולר בממוצע, לעומת ציפיות ל-627 מיליון בממוצע. מחיר המניה הנוכחי בנאסד"ק הוא עלייה של 15% בשנה, אך ירידה של כ-13% מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה