רכב

כביש 4 נחסם לתנועה: המשטרה חסרת אונים - והנהגים משלמים ביוקר

משטרת ישראל ממשיכה במאמץ לשמור על הסדר הציבורי לאור חסימת כביש 4 שהתרחשה כבר מספר שעות, כאשר במקום נוצרו פקקי ענק ולמשטרה לקח שעות ארוכות להשליט סדר במקום. המפגינים ישבו על הכביש, תקפו את השוטרים בליווי קריאות נאצה ואף  קשרו עצמם יחד באמצעות שרשראות ברזל. 4 מפגינים נעצרו. אחרי מספר שעות, השוטרים הצליחו לפנות את המפגינים בכוח. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
פקקים (צילום פלאש 90)
משטרת ישראל ממשיכה במאמץ לשמור על הסדר הציבורי לאור חסימת כביש 4 היום (חמישי) שמתרחשת כבר מספר שעות, כאשר במקום נוצרו פקקי ענק והמשטרה עדיין לא מצליחה להשליט סדר במקום.
למעשה, קומץ מפגינים חרדים שמתנגדים לחוק הגיוס חסמו את הכביש, התעמתו עם השוטרים, ישבו על הכביש, סיכנו את חייהם, ותקפו את השוטרים בליווי קריאות נאצה לעבר השוטרים "נאצים". בנוסף לכך, המפגינים אף קשרו עצמם יחד באמצעות שרשראות ברזל.
 
קצין משטרה הכריז על הפגנה בלתי חוקית טרם הפעלה ושימוש באמצעים. חרף האזהרות, המפגינים לא נשמעו להוראות השוטרים והמשיכו בהפרות הסדר, חסימת הכביש, תקיפת שוטרים והשלכת גללי צואה ופסולת. המשטרה נאלצה להשתמש בכוח והפעילה אמצעים לפיזור הפס"ד. כמו כן, נעצרו 4 מפירי סדר בגין הפרת הסדר הציבורי. בסופו של דבר, אחרי שעות ארוכות, המשטרה הצליחה לפנות את המפגינים בכוח לפתוח את הציר לתנועה.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן  מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור". צפו בתיעוד מהמחאות בכביש 4.

 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חסימות
    יוסי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למדו מהגדולים
    סגור