שיווק ופרסום

כוכבת "הבוזגלוס" בקמפיין ראשון: "אני מכורה לניקיון"

בליהוק חכם של מירן בוזגלו כוכבת הסדרה "הבוזגלוס" ותסריט יצירתי במיוחד, הצליח משרד הפרסום "ענבר מרחב G האבאס" להחדיר בצורה קלילה ומשעשעת את המסר המסחרי של חברת הניקיון "טאצ'"
מערכת ice | 
מירן בוזגלו (צילום ענבר מרחב G האבאס)
מי שתפסה את תשומת ליבנו בשבוע האחרון היא מירן בוזגלו, כוכבת תוכנית המציאות  התיעודית "הבוזגלוס", בקמפיין לחברת מוצרי הניקיון "טאצ'". משרד הפרסום "ענבר מרחב G האבאס", בחר נכונה בכוכבת "הבוזגלוס" אשר נחשבת לאחת הנשים הכריזמטיות והצבעוניות באותה סדרה. 
אכן, הפרסומת של טאצ' עשויה היטב והדרך שבה פנתה החברה לצרכנים הייתה יצירתית במיוחד. סרטון הקמפיין, שהחל בדרמטיות יתרה ומוסיקה נוגעת ללב בשל הווידוי של בוזגלו כי היא מכורה לניקיון, המשיך בסצנות משעשעות בהן היא יוצאת למסע ארוך למירוק הבית. 
בכך, הצליח משרד הפרסום  "ענבר מרחב G האבאס" לייצר שיח סביב מוצרי הניקיון של טאצ', להעניק מעט הומור בתקופה מורכבת זו ולהחדיר את המסר המסחרי בצורה יצירתית וקלילה. כזכור, בחודש פברואר האחרון דווח כי מירן בוזגלו נבחרה למחליפה הרשמית של הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה אילנית לוי אשר שימשה כפרזנטורית של חברת מוצרי הניקיון. 
 
דבר המשרד
יש קמפיינים שכיף להגיע אליהם. הקמפיין הזה של טאצ׳ היה אחד מהם. כשיש לקוח עם ראש פתוח, רצון עז לעשות קריאייטיב טוב ופרזנטורית מרעננת ומעניינת, קל להתחיל לחשוב.
לכן, מצוות הפלאנינג, לצוות הקריאייטיב לניהול הלקוח – כולם נהנו מהעבודה על הקמפיין. ואם יש משהו שיישאר איתנו מהקמפיין, זה שאנחנו קצת מכורים לעבודה, ואנחנו עפים על זה.
סיפור מבניית הקמפיין
לפגישת הקריאייטיב הראשונה אחרי כניסת הבריף, התכנסנו כדי להציג התחלות של רעיונות. לפגישה הגיעו שלושה קופירייטרים וארט עם רעיונות לקמפיין, מאוד ראשוניים ובשורה אחת.
כשהראשון הציג את הכיוונים שלו פתאום קלטנו שיש לו רעיון שעוד מישהו כתב. ועוד מישהו כתב. שלושה אנשים חשבו על אותו רעיון בדיוק. היה מאוד מצחיק לגלות כמה המוחות שלנו עובדים בצורה דומה. היה גם מאוד ברור שהרעיון הזה לא יעבור כי אם כולנו חשבנו עליו כנראה שהוא צפוי. אז לא, זה לא הגיע לפרזנטציה. וכן, טוב שכך.
האתגר הכי גדול בפרויקט
האתגר האמיתי היה השקת הפרזנטורית החדשה בתוך מותג מאוד מוכר ומסר פרסומי שכולם מכירים. לכן, הפיצוח של מירן בוזגלו כאחת שהתמכרה לניקיון היה כל כך נכון ומדויק גם עבורנו וגם עבור הלקוח.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
ואני עפה על זה.

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
תכל׳ס, הכל. לקוח מדהים, פרזנטורית מעולה, במאי והפקה כיפים הובילו ליום צילום מאוד מצחיק.
דבר הבמאי
קמפיין מדויק עם טאלנטית מדהימה והרבה אנשים מוכשרים שעבדו על זה. כשקראתי את התסריט לא ידעתי מה זה ״שחיל״ וגם בגלל לא הבנתי למה זה צריך להיות בסרט. בסוף החלטנו שזה יהיה כאפטר גג וזה הקפיץ את הסרט. מתוך 192 ניסיונות הצלחנו רק פעם אחת וזה הטייק שנכנס מן הסתם.
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק ומכירות: אוראל פרדי
סמנכ"ל פיתוח עסקי: מני חזן
משרד פרסום:
ענבר מרחב G האבאס
מנכ"ל: אור גלייכר
סמנכ"ל קרייאיטיב: חן פדרינג
ניהול לקוח: שרית בן צור, מאי ברנס, תומר כהן
חברת הפקה:
 ZOA Films
במאי: אופיר בועז
ניהול לקוח ופוסט ZOA: שרון בן דוד
צלם: לאל אוטניק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה